PLogi ehk Piletilevi blogi postitused

Teenustasu hinnatõus: juuli 2024

Hea Korraldaja! Anname teada, et Piletilevi müügipunkti ja internetipoe teenustasu on alates 21. juulist 1,60€ pileti kohta. Teenustasu uuendus ei vähenda Korraldaja tulu, tegemist on piletihinnale lisanduva teenustasu muutusega.  Muutus ei mõjuta Korraldaja enda keskkonda integreeritud ostukeskkonnast müüdavate piletite hindu ega ka kõikide teiste teenustasuta pileteid müüvate müügipunktide piletite hindu. Teenustasu muutusega kompenseerib Piletilevi üldisest hinnatõusust tingitud kulude kasvu.  Piletilevi kaubamärgi all on teenindatud Eesti kultuuri-, spordi- ja meelelahutusüritusi juba 27 aastat. Lisaks populaarsele, pea miljoni igakuise külastusega veebikeskkonnale www.piletilevi.ee, on Piletilevis müüdavate enam kui 2500 ürituse piletid saadaval ka 201 müügipunktis üle Eesti: Selver, Prisma, Coop, Circle K teenindusjaamad ja teatrite kassad.  Piletilevi Group AS pakub kvaliteetset teenindust kokku 79 miljoni elanikuga turgudel: Eestis (www.piletilevi.ee), Lätis (www.bilesuserviss.lv), Leedus (www.bilietai.lt), Poolas (www.kicket.com  , www.biletomat.pl , www.goout.net), Tšehhis (www.goout.net), Slovakkias (www.goout.net) ja Rumeenias (www.bilete.ro). 

    LOE EDASI

Piletilevi on jätkuvalt konkurentsitult tuntuim piletimüügikeskkond

Piletilevi on jätkuvalt konkurentsitult tuntuim piletimüügikeskkond, selgus Kantar Emori uuringust Uuringufirma selgitas, et koguni kaks kolmandikku ehk 67 protsenti vastajatest nimetab spontaanselt piletimüügifirmana Piletilevi, seejuures 61 protsenti nimetab Piletilevi esimese variandina. Kõik teised piletimüügikohad jäävad Piletilevist spontaanse tuntuse poolest kordades maha. Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees. Piletilevi tunneb etteantud piletimüügifirmade hulgast ära 90 protsenti vastajatest, selgitas Kantar Emor. Uuringuga selgus, et Piletilevi on kasutanud koguni 69 protsenti elanikest. Piletilevi, nagu ka teisi tuntumaid piletimüügikeskkondi, kasutavad jätkuvalt naised rohkem kui mehed ja eestlased rohkem kui muu rahvuse esindajad. Piletilevi kasutab üle 80 protsendi 15-49-aastastest ning 65 protsenti 50-64-aastastest. Tähistasime oma 27. sünnipäeva  Piletilevi Group tegutseb tänaseks Eestis, Lätis, Leedus, Rumeenias, Tšehhi Vabariigis, Slovakkias ja Poolas ning tähistasime hiljuti 27 edukat tegevusaastat. Oleme Balti riikide juhtiv piletite müügiplatvorm ja tänaste uudiste valguses tõusnud Kesk-Euroopa suurimaks piletimüügioperaatoriks.  On rõõm tõdeda, et meie äritegevus toimub 79 miljoni elanikuga turul, vahendatud piletite maht on kasvanud aastases võrdluses kahekordseks ületades 320 miljonit eurot ja müüme 17 miljonit piletit aastas. 116 miljonit veebilehe külastust aastas tõestavad veebiplatvormide populaarsust ja kasutajasõbralikkust. Kogu selle taga on aga üks eriti rõõmsameelne ja pühendunud 250st inimesest koosnev tiim.  Täname südamest kõiki meie koostööpartnereid ja kliente, kes on osa olnud meie teekonnast. Teie usaldus ja toetus

    LOE EDASI

Haaret laiendav rahvusvaheline ettevõte Piletilevi Group tõuseb Kesk-Euroopa suurimaks

Piletilevi Group ostab enamusosaluse kahes Poola piletimüügifirmas ja tõuseb Poola turul suuruselt teiseks piletimüügiettevõtteks ning ühtlasi Kesk-Euroopa suurimaks tegijaks, vahendades aastas pileteid ligi 320 miljoni euro eest. Piletilevi Groupi kaasomaniku ja juhi Sven Nuutmanni sõnul ostab Piletilevi Group Poola turul tuntud tegijad kicketi ning Biletomati. “Selle tehinguga omab nüüd Piletilevi Group ostetavates firmades 77-protsendist osalust, mis tõuseb 2026. aastaks 83,8 protsendi peale,” ütles Nuutmann. Tema sõnul tagab Piletilevi Groupi ajaloo suurim investeering ettevõttele Poolas ligi 30-protsendilise turuosa. “Nüüd seisab ees ostetavate firmade ja meie olemasoleva ettevõtte GoOut Poola efektiivne ühendamine, et Piletilevi Groupi ja uute partnerite parimad funktsionaalsused jõuaksid võimalikult kiiresti kõikide meie klientideni,” rääkis Nuutmann. Tema sõnul annab tugeva turujõuga piletivahendusettevõtte tekkimine Poola turule korraldajatele finantsilise kindlustunde, täiendab konkurentsi ja pakub suuremale publikumahule mitmekesisemat kultuuriürituste valikut. “Ühtsete standarditega ja riikideüleselt ühendatud piletisüsteem parandab oluliselt rahvusvahelist kultuurivahetust,” ütles Sven Nuutmann, lisades, et seni ürituste korraldajatele pakutud tingimused jäävad kehtima ka ettevõtete ühendamise järel. Nuutmanni sõnul on ostetavate Poola ettevõtete müügiplatvormi tehnoloogiline tase väga hea ning kiirendab ka Piletilevi Groupi uue platvormi valmimist, millesse on ettevõte investeerinud ligi kuus miljonit eurot. Piletilevi uus platvorm valmib lõplikult 2025. aasta esimeses pooles. Piletileviga liitunud Poola ettevõtete juhtide Maciej Wartacz, kicket.com tegevjuhi ja Konrad Kubaczewski, biletomat.pltegevjuhi sõnul

    LOE EDASI

Piletilevi on jätkuvalt konkurentsitult tuntuim piletimüügikeskkond, selgus Kantar Emori värskest uuringust

Uuringufirma selgitas, et koguni kaks kolmandikku ehk 67 protsenti vastajatest nimetab spontaanselt piletimüügifirmana Piletilevi, seejuures 61 protsenti nimetab Piletilevi esimese variandina. Kõik teised piletimüügikohad jäävad Piletilevist spontaanse tuntuse poolest kordades maha.  Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees. Piletilevi tunneb etteantud piletimüügifirmade hulgast ära 90 protsenti vastajatest, selgitas Kantar Emor.  Uuringuga selgus, et Piletilevi on kasutanud koguni 69 protsenti elanikest. Piletilevi, nagu ka teisi tuntumaid piletimüügikeskkondi, kasutavad jätkuvalt naised rohkem kui mehed ja eestlased rohkem kui muu rahvuse esindajad. Piletilevi kasutab üle 80 protsendi 15-49-aastastest ning 65 protsenti 50-64-aastastest.  Piletilevi juhi Sven Nuutmanni sõnul teeb Emori uuring neile rõõmu ja näitab, et aastatepikkune töö oma teenuse arendamisel on pälvinud nii ürituste korraldajate kui ka pääsmeostjate heakskiidu ja lojaalsuse. “Soovime anda lisaks tavapärasele pääsmevahendusele korraldajatele igakülgset abi oma ürituste turundamisel, milleks piirkonna konkurentsitult suurim ja rahvusvaheliseim platvorm annab kindlasti parimaid võimalusi,” ütles Nuutmann.  Kantar Emori uuringu tellinud Piletilevi saab aprillis 27 aastaseks. Platvormi omanikfirma Piletilevi Group tegutseb 7 riigis, Eestis, Lätis, Leedus, Tšehhis, Slovakkias, Rumeenias ja Poolas, vahendades aastas ligi 300 miljoni euro eest pileteid. Ettevõte kuulub Sven Nuutmanni investeerimisfirmale EastCom ja investeerimisfirmale BaltCap.

    LOE EDASI

Kultuurisündmused ligipääsetavaks! 10 sammu, millest alustada

Ligipääsetavus on kogu elanikkonna kaasamine ja võrdsete võimaluste loomine, et kõik saaksid osa ühiskonna-, seal hulgas kultuurielust. Rääkides ligipääsetavusest mõtleme eelkõige puudega inimeste peale. Puue on pikaajaline väljakujunenud seisund. Sõltuvalt puude raskusastmest võib inimene vajada täisväärtuslikuks eluks rohkem või vähem tuge ja abi. Eristatakse nelja peamist puudeliiki: Liikumispuude puhul võib olla häiritud mõni kehaline funktsioon, mis väljendub raskuses liigutada oma käsi või jalgu. Seetõttu võivad liikumispuudega inimesed vajada sündmustel tuge näiteks maksmisel, tõendite näitamisel, asjade ulatamisel või riputamisel. Neil, kel on suurem abivajadus, liiguvad reeglina koos saatjaga. Abivahendeid võivad kasutada mõned, kuid mitte kõik liikumispuudega inimesed. Igaühe vajadused on erinevad ja läheneda tuleks individuaalselt. Nägemispuudega inimesed jagunevad vaegnägijateks ja pimedateks. Vaegnägijad näevad halvasti. Nad kasutavad prille, luupi ja nutiseadmetes programme ekraani suurendamiseks. Tänaval liikudes kasutavad nad mõnikord valget keppi. Vaegnägijatele on abiks kontrastsed keskkonnad, taktiilsed juhtteed ja suures kirjas sildid ja viidad. Pimedad inimesed ei näe üldse. Tänaval tunneb pimeda ära valge kepi, saatja või juhtkoera järgi. Orienteerumisel aitavad neid taktiilseid juhtteed. Nutiseadmete kasutamisel on pimedale toeks tarkvara, mis loeb infot ette.Nägemispuudega inimesed vajavad sündmustel osalemiseks reeglina saatja abi, kes pakub tuge keskkonna kirjeldamisel ja teenuste kasutamisel. Kuulmispuudega inimesed jagunevad vaegkuuljateks ja kurtideks. Vaegkuuljad kuulevad tänu tehnilistele abivahenditele. Nende osalemist sündmusel lihtsustab, kui toimumiskohas

    LOE EDASI

Käibemaksumäära tõus

1. jaanuaril tõuseb käibemaksumäär 22% peale, muudatus Piletilevi süsteemis toimub automaatselt. See tähendab, et väljastatavatel arvetel on õige käibemaksumäär, aga piletihind sellest uuendusest sõltuvalt ei muutu. Juhul kui te soovite oma sündmuse piletihinda muuta, palume võtta ühendust enda projektijuhiga või programmis teha vastav muudatus. 2023 aasta piletibroneeringud tuleb vana aasta sees välja osta või uuel aastal uus broneering ning arve koostada.

    LOE EDASI

Piletilevi Group tegutseb täna 79 miljoni elanikuga turul

Hea korraldaja 2023. aasta on olnud Piletilevi Groupi jaoks edukas. Peale suvist laienemist Tšehhi, Rumeeniasse, Poola ja Slovakkiasse tegutseb PiIetilevi Group 79 miljoni elanikuga turul. Meie vahendatud piletite maht on kasvanud aastases võrdluses kahekordseks ületades juba 210 miljonit eurot ja 15 miljonit piletit aastas. 2023. aastal müüs Piletilevi Eestis toimunud üritustele üle 40 miljoni euro eest pileteid 2023. aastal müüdi Piletilevi kaudu Eestis toimunud üritustele (viimased 2-nädalat veel ennustusena) rahaliselt 38% (kokku 40,5 miljoni euro eest ja piletite arvult 17% (1,2 miljonit piletit) rohkem pileteid kui 2022. aastal. Keskmine pileti hind oli eelmise aastaga võrreldes 17% kõrgem. Piletilevi.ee on terve 2023. aasta vältel pakkunud igal ajahetkel pileteid üle 2500 üritusele Eestis, portaali igakuine keskmine külastusmaht 2023. aastal oli üle miljoni külastuse kuus ning summeerituna sotsiaalmeedia postituste reachi ja Piletilevi uudiskirjade avamistega jõudsid Piletilevi enda kanalite sõnumid keskmiselt 2,5 miljoni kontaktini igas kuus. Käibemaksu määra tõus 1. jaanuaril tõuseb käibemaksumäär 22% peale, muudatus Piletilevi süsteemis toimub automaatselt. See tähendab, et väljastatavatel arvetel on õige käibemaksumäär, aga piletihind sellest uuendusest sõltuvalt ei muutu. Juhul kui te soovite oma sündmuse piletihinda muuta, palume võtta ühendust enda projektijuhiga või programmis teha vastav muudatus. 2023 aasta piletibroneeringud tuleb vana aasta sees välja osta või uuel aastal

    LOE EDASI

Piletilevis müügil rekordarv sündmuseid

Hea korraldaja  Novembri alguse seisuga on Piletilevis müügil rekordarv sündmuseid! Alates suvekuudest oleme näinud stabiilset kasvu uute sündmuste lisamises ja täna rõõmustame kohalikku publikut valikuga, mis pakub pileteid üle 3500 elamusterohkele üritusele. See toob veelgi suuremat liiklust meie keskkondadesse ja pakub ühtlasi suuremat nähtavust kõikidele teie ettevõtmistele.  Piletilevi.ee külastatavus kasvab Oktoobris külastati Piletilevi.ee keskkonda 1,1 miljonit korda, mis on 10% kõrgem 2023. aasta keskmisest ja pea 20% kõrgem 2022. aasta esimese kümne kuu keskmisest. Hea meel on tõdeda, et inimeste huvi kultuurisündmuste vastu on jätkuvalt kasvamas ja jõudsalt lähenemas koroona eelsele tasemele. Tartu 2024 valis Piletilevi enda piletimüügipartneriks Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 on Eesti 2024. aasta tippsündmus ning Tartu ja Lõuna-Eesti suurim ühine ettevõtmine. Piletilevi eesmärk on pakkuda kõlapinda ja müügitoetust kogu ettevõtmisele tervikuna ning samas tuua esile iga üksiku sündmuse ainulaadsust. Oleme loonud oma veebilehele kategooria “Tartu2024”, mis võimaldab kiiret ja mugavat ligipääsu kõikidele suurprojektiga seotud sündmustele. Lisaks oleme kehtestanud Tartu 2024 sündmustele erisoodustused vahendustasudes: korraldaja keskkonnast ja Tartu 2024 veebilehelt ostes on vahendustasu soodsam ning ei kaasne lisateenustasu. Meie platvormil on võimalik leida ka tasuta sündmusi, kajastades kultuuririkkust kõigile kättesaadaval kujul. Piletilevi on suurima levikuga piletimüügi keskkond kogu Baltikumis ja tänu sellele saame sündmusi panna ilma kaasnevate lisakuludeta müüki ka Lätti – ikka selleks, et ka meie lõunanaabrid saaksid osa Euroopa kultuuripealinna sündmustest. Muuhulgas on meil automaatne ühendus Puhka

    LOE EDASI

Piletilevi Group laienes Tšehhi

AS Piletilevi Group ostis enamuse Tšehhi suurimast piletimüügiplatvormist GoOut.net Hiljuti Rumeenia suurimast piletimüügikeskkonnast Bilete.ro enamuse ostnud Baltimaade juhtiv piletimüüja Piletilevi Group jätkab laienemist lähiturgudel, omandades enamuse Tšehhi turuliidrist GoOut.net-ist. Piletilevi Groupi juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul on GoOut.net-i omandamine oluline samm ettevõtte strateegias laieneda uutele turgudele, tugevdada oma positsiooni Baltimaades ning astuda samme saavutamaks piletimüügiplatvormina juhtiv positsioon ka Kesk-Euroopas.  “GoOut.net-is on suurepärane nooruslik ja professionaalne meeskond, kellega saame koos ühist kasvustrateegiat ellu viima hakata. Lisaks saame edukalt ühendada meie ettevõtete IT arendusmeeskondade kompetentsid ning arendustegevused,” rääkis Nuutmann. Piletilevi Groupi mõlemaid oste aitas rahastada SEB pank. „Eesti ettevõtete laienemine rahvusvahelistele turgudele elavdab meie majandust ning finantspartnerina toetame igakülgselt selliste ettevõtete ambitsioone,“ kirjeldas tehingut SEB juhatuse esimees Allan Parik. Piletilevi Group ostab Tšehhi suurima külastajate arvuga piletimüügi ettevõttes GoOut.net 80-protsendilise osaluse ning kinnitab selle tehinguga kanda lisaks Tšehhile ka Poolas, Slovakkias ja Saksamaal. Uute ostudega Rumeenias ja Tšehhis suurendab Piletilevi Group aastas väljastatavate piletite mahtu 15 miljoni piletini ning kasvatab vahendatud piletimüügikäivet veel tänavu 210 miljoni euroni. Kolme järgneva aastaga on aga ettevõttel plaanis kasvatada pääsmete müügikäivet juba 300 miljoni euroni. Nuutmanni sõnul on ligi 11 miljoni elanikuga Tšehhi mitmekesise kultuurimaastikuga riik ning partnerlus GoOut.net-iga annab Piletilevi Groupile võimaluse pakkuda vastastikku suurepäraseid

    LOE EDASI

Piletilevi Group laienes Rumeeniasse

Baltimaade suurim ja tuntuim piletimüügiplatvorm Piletilevi Group omandas enamusosaluse Rumeenia vanimas ja 30-protsendilise turuosaga kindlat liidripositsiooni omavas piletimüügiettevõttes Bilete.ro. Piletilevi Groupi partneri ja juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul omandas Piletilevi Group Bukarestis allkirjastatud lepingu järgi Rumeenia ettevõttes 80,2-protsendilise osaluse, 19,8 protsendiga jäävad ettevõttesse Bilete.ro senised osanikud. Ettevõtte juhatuse esimehena jätkab Andreea Pop. Sven Nuutmanni sõnul on Piletilevi Group juba mõnda aega pidanud laienemisplaane Baltimaadest välja, kuid ülemaailmne koroonakriis ja mullu talvel alanud Ukraina sõda tõmbasid neile pidurit. 20 miljoni elanikuga Rumeenia turule minek tähistab aga Piletilevi Groupi geograafilise laienemise algust. “Näeme Bilete.ro asutajate ja juhtkonnaga suurepäraseid koostöövõimalusi ettevõtte laiendamiseks ning kindlasti saame vastastikku olla kasulikud parema teenuse pakkumiseks nii Rumeenia ja Baltikumi ürituste korraldajatele kui ka piletiostjatele,” ütles Nuutmann. “Kindlasti soovime tuua Rumeenia turule piletikeskkonna uusimad tarkvaralahendused, panustada korraldajate iseteeninduskeskkonna ja analüütiliste aruannete arendamisse ning pakkuda ürituste korraldajatele oma kauaaegse kogemuse pinnalt parimaid turundusvõimalusi,” ütles Nuutmann, lisades, et Piletilevi Group on jätkuvalt otsimas aktiivselt laienemisvõimalusi nii Rumeenias kui lähiriikides. Bilete.ro juhi Andreea Popi sõnul on aastas enam kui 30 000 üritusele ligi 7,5 miljonit piletit müüva Piletilevi Groupi 26-aastast kogemus raske alahinnata. “Euroopa ja maailma suuremate korraldajate hulgas tuntud piletivahendusettevõtte tulek Rumeenia turule parandab kindlasti Rumeenia korraldajate võimalusi tuntumate välisartistide

    LOE EDASI

Kantar Emor: Enamus Eesti elanikke eelistab Piletilevi

Piletilevi on vaieldamatult tuntuim piletimüügiettevõte Eestis. Kui Eesti elanik mõtleb piletimüügifirmadele, siis ligi 70% vastajatest nimetab spontaanselt piletimüügifirmana just Piletilevi, selgub Kantar Emori poolt märtsikuus läbiviidud uuringust. Kõik teised piletimüügikohad jäävad Piletilevist spontaanse tuntuse poolest kordades maha – lähima konkurendi näitaja on 16%. Uuring kinnitab, et vaid Piletilevil on selgelt piisav tuntus edukaks turunduskommunikatsiooniks.Eesti turul esindatud piletimüügikeskkondade hulgast on Piletilevi ka eelistatuim koht kultuurisündmuste piletite ostmiseks. Piletilevi kasutab üle 80% 15-34 aastastest ning 75% 35-64 aastastest. Konkreetseid piletikohti oskavad paremini nimetada naised, nooremad vastajad, eestlased ning kõrgema sissetulekuga inimesed. Kui vaadata vanuserühmade lõikes, siis aastaga on kõige rohkem kasvas Piletilevi kasutamine noorema publiku ehk 15-24 aastaste seas – 81%-ni. Ka Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks pidamine kasvas aastaga antud vanusegrupis tervelt kolmandiku võrra, 66%-ni. Uuringust selgub, et Piletilevi on Eesti elanike teadvuses väga tugevalt kinnistunud piletiostukohana. Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees – nii tunneb Piletilevi etteantud piletimüügifirmade hulgast ligi 90% vastajatest. Uuringus osales 1751 inimest vanuses 15–84, kellest 1221 inimest vastas veebi ja 530 telefoni teel. Veebiküsitlus viidi läbi perioodil 9.-15.03.2023 ja telefoniküsitlus 13.-16.03.2023. Uuring viid läbi AS Piletilevi Group tellimusel. Piletilevi kodulehe külastatavus ületas märtsikuus ühe miljoni piiri Piletilevi veebistatistika näitab, et märtsikuus külastati Piletilevi.ee marketplace’i 1

    LOE EDASI

Kultuurielu Eestis taastub jõudsalt. Aasta 2022 kokkuvõte

2022. aasta lõpp näitas, et Eestis läheb meelelahutusel hästi ning koroonapiirangute ajal kokku kuivanud meelelahutusturg on saavutamas endist hiilgust. Piirangutega alanud aasta lõppes positiivsel noodil. Piletilevi tegi rekordilise viimase kvartali nii Eestis kui ka kõigi Balti riikide peale kokku. Eestis ületas viimase kvartali eelmüügi rahaline maht 2019. aasta sama perioodi näitajat 26%-ga. Häid noote näitab ka Piletilevi Kinkepiletite taastunud müügimaht. Viimases kvartalis investeerisid inimesed lisaks järgmise aasta suursündmuste pääsmetele Piletilevi Kinkepiletisse 562 tuhat eurot. Ürituste piletihindade tõus on kolme aasta võrdluses olnud mõõdukas2022. aastal toimunud üritustele müüdud keskmised pileti hinnad kasvasid võrreldes 2019. aastaga Teatri kategoorias 7% ja Muusika kategoorias keskmiselt 17%. Teisel poolaastal toimunud üritustele müüdud keskmine pileti hind ületas kolme aasta tagust võrdlusperioodi 21%-ga. Tähelepanuväärt on seegi, et esimese hooga lähevad täna kallimate hinnaklassidega piletid. See ilmestab hästi seda, et kultuuri- ja meelelahutuselamuse puhul on korraldaja ja artisti poolt pakutava toote hind indikaatoriks, mis annab ka tarbijale vastavalt väärtustunnetuse. Piletilevi.ee kodulehel üle 3 miljoni sündmuse otsinguAastal 2022 kasutas sündmuste otsinguvõimalust Piletilevi.ee Marketplace’is 1 332 617 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati koguni 3 309 801. Selle aasta esimesel kvartalil oli kodulehe külastatavus veel osaliselt mõjutatud pandeemiaaja piirangutest, kuid aasta teise poole külastatavus näitas meelelahutusturu kiiret taastumist. Mitmel kuul ületas Piletilevi kodulehe tegelike külastuste arv

    LOE EDASI

Piletimüügi suurendamiseks aitab Piletilevi korraldajaid ka meediaplaneerimisel

Meil on hea meel jagada teiega uudist, et oleme korraldajatele üha enam nõu ja jõuga abiks ka meediaplaneerimisel. Piletilevis on Eestis igal ajahetkel müügis üle 2000 ürituse, mistõttu on Piletilevil kõige laialdasem ja alati värskeim kliendibaas, st. Piletilevi omakanalid selekteerivad välja arvestava osa kõikidest Eesti inimestest, kes on erinevate ürituste huvilised/külastajad ning valmis ostu sooritamiseks – selle baasi pealt on võimalik teha kõige kuluefektiivsemaid kampaaniad kõige erinevamate ürituste reaalsete ostjate tabamiseks. 25 tegutsemisaasta jooksul on Piletilevisse koondunud arvestatav hulk teadmisi ja kogemusi, millised meediakanalid ja turundustegevused aitavad kõige efektiivsemalt reaalselt pileteid müüa ning nende teadmiste abil saab tuua välja lihtsa seaduspärasuse: oma fännid leiab iga üritus üles, sõltumata sellest, kus seda müüakse või kuidas reklaamitakse. Pannes ürituse müüki Piletilevis, tõuseb potentsiaalsete ostjate hulk kahekordseks. Sellele lisaks edasist turundust planeerides peaks lähtuma põhimõttest, et lisades järjest turunduskanaleid, peaks iga lisanduv reklaamiformaat suutma ürituse algse fännibaasi korrutada minimaalselt kahega. Need on lihtsalt baasteadmised, millest lähtuvalt Piletilevis klientide piletimüügi toetuseks reklaamitegevusi planeeritakse ning elu on näidanud, et see toob ka edu. Piletilevi eesmärk ei ole müüa ega vahendada reklaami, Piletilevi huvi on müüa maksimaalselt efektiivselt ürituste pileteid Meil on hea meel näha, et järjest enam kliente usaldab oma ürituste turundustegevuste planeerimise Piletilevi meeskonnale,

    LOE EDASI

Piletilevi Group tegi novembris kõigi aegade piletimüügi rekordi

Balti riikide suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi Group püstitas novembris kõigi aegade piletimüügi rekordi, mis näitab, et koroonapiirangute ajal kokku kuivanud meelelahutusturg on saavutamas endist hiilgust. Ettevõte ei ole oma 25-aastase tegutsemise jooksul ühes kuus kunagi teinud sellist käivet nagu novembris, kui pileteid müüdi 14,4 miljoni euro eest. Näiteks võrreldes koroonakriisi eelse 2019. aasta novembriga kasvas käive koguni 28,7 protsenti. Uus aasta pakub rohkelt üritusi Mahu kasvu vedasid müüdud piletite keskmine hind ning hooga taastuv Eesti portaali Piletilevi.ee ja Leedu keskkonna bilietai.lt müük. Kokku väljastas Piletilevi tarkvaraplatvorm novembris 677 000 piletit ning ainuüksi Eestis müüdi pääsmeid 3482 üritusele. Piletilevi.ee kogus novembris 907 000 külastust ja 326 000 lehesisest ürituse otsingut. Kui meediast oleme saanud pidevalt lugeda negatiivset prognoosi tuleviku osas, siis tegelikult on ürituste korraldajad planeerinud 2023. aastaks väga erinevaid artiste ja põnevaid üritusi. Viimase seitsme kuu trend näitab selgelt ka külastajate valmisolekut osta üritustele pileteid üha enam ja pikemalt ette.  

    LOE EDASI

Kellele kuuluvad piletiostjate andmed

Sooviksin saada enda üritusele pileti ostnud inimeste e-maili aadresse, et edaspidi ise neile uudiseid saata. Sooviksin saata infot artisti tuleku kohta inimestele, kes on sama esineja kontserdile teie kaudu pileti ostnud ka viis aastat tagasi. Sooviksin näha reaalajas enda telefonis VIP-pileti ostnud külaliste nimesid ja nende saabumisaega kontserdi toimumispaika. Need on vaid mõned küsimused, millega korraldajad piletimüügiettevõtete poole pöörduvad. Vaatame koos üle, millistesse isikuandmete töötlemisega seotud tegevustesse peavad Euroopa Liidus tegutsevad ürituste korraldajad ja piletimüügiettevõtted täie tõsidusega suhtuma. Toome välja, kuidas toimetab GDPR’i ja Andmekaitse inspektsiooni nõuetekohaselt Piletilevi. Andmekaitse inspektsiooni Isikuandmete töötleja üldjuhendiga saab tutvuda siin. GDPR reeglite järgimine on Euroopas aina suurema tähelepanu all. Nii kasvas 2021. aastal isikuandmete reeglitele mittevastava töötlemise ja käsitlemise eest määratud trahvide arv lausa seitse korda. Kehtivate protseduuride kohaselt juhul kui avastatakse isikuandmete leke, satub selle põhjustanud teenusepakkuja uurimise alla. Olgu selleks piletimüügifirma või korraldaja, kes on klientide andmeid seadusevastaselt töödelnud. Tulemuseks võib olla trahv kuni 20 miljonit eurot või 4% rikkuja aastakäibest. Universaalset lahendust ei eksisteeri Piletilevi ei edasta kliendi isikuandmeid korraldajatele ilma selleks kehtivat õiguslikku alust omamata Selleks, et Piletilevil oleks õigus edastada korraldajale klientide isikuandmeid peab Piletilevi sõlmima korraldajaga vastava lepingu. Dokumentiga kinnitab korraldaja, et käitub kliendi isikuandmetega vastavalt kehtivatele reeglitele.

    LOE EDASI

Saage tuttavaks: Piletilevi kampaanianägu, tantsija ja balletisolist Jevgeni Grib

Piletilevi värske turunduskampaania kaasab uusi nägusid, kes paistavad omal alal silma. Kampaania klipid jaotuvad kolmeks erinevaks kultuuri kateogooriaks – sport, muusika ja teater. Igat kategooriat esindab veel ehk laiema avalikkuse jaoks alles tuntust koguv uus nägu ja tegija. Teatri kategooriat esindab end balletimaailma kõrgustesse tantsiv Eesti Rahvusballeti esisolist Jevgeni Grib, kes on tantsuga tegelenud pea terve oma elu. Lisaks lavastaja ja koreograafi rollile on Jevgeni osalenud mitmetes kümnetes lavastustes ning pälvinud oma töö eest rohkelt tunnustusi, neist hiljutisemalt Noore kultuuritegelase preemia Saa talendika ja ambitsioonika Jevgeniga lähemalt tuttavaks: Nimi:  Jevgeni Grib Vanus:  33 Pikkus:  186 cm  Tunnustus: Kristallkingakese auhind (2012), Eesti Kutseliste Tantsijate Liidu auhind (2013), Eesti teatri aastaauhind tantsijarollide eest (2018), Eesti teatri aastaauhind lavastajatöö eest (2019), Noore kultuuritegelase preemia (2022). Kui kaua oled tantsimisega tegelenud? Kuidas sai Sinu tantsu teekond alguse? Kui olin 5-aastane, viis vanaema mind tantsutrenni – tänaseks olen tantsimisega tegelenud 28 aastat. Mis Sulle tantsimise kui tööala puhul enim meeldib/silma särama paneb? Kohata peale etendust tänulikke inimesi. Milline on Sinu suurim tantsualane saavutus? Et siiamaani olen veel tantsuplatsil. Kes või mis Sind motiveerib? Enesekriitilisus.. Mis on üks fun fact Sinu kohta? Armastan palju süüa ja sisimas olen laisk. Milline on Sinu arvates parim meelelahutus? Reisimine. Milline on olnud Sinu meeldejäävaim kontsertelamus?

    LOE EDASI

Saage tuttavaks: Piletilevi kampaanianägu, muusik ja laulukirjutaja jonas.f.k

Piletilevi värske turunduskampaania kaasab uusi nägusid, kes paistavad omal alal silma. Kampaania klipid jaotuvad kolmeks erinevaks kultuuri kateogooriaks – sport, muusika ja teater. Igat kategooriat esindab veel ehk laiema avalikkuse jaoks alles tuntust koguv uus nägu ja tegija. Muusika kategooriat esindab klassikalise popmuusika barjääre murdev 28-aastane muusik ja laulukirjutaja jonas.f.k, keda teame ka kui Jonas Kaarnametsa, alternatiiv­popbändi Frankie Animal asutajaliiget. Jonas ei lase ennast defineerida trendidel, vaid loob seda, mis on läbi ja lõhki tema. Sõbrad on jonas.f.k eksootilist karakterit nimetanud lausa “Mustamäe David Bowie’ks”. Saa andeka ja inspireeriva Jonasega lähemalt tuttavaks: Nimi:  Jonas Kaarnamets Vanus:  28 Pikkus:  185 cm  Looming: Jonas Kaarnametsa karismaatiline sooloprojekt jonas.f.k kompab piire, eksperimenteerib, keerab vinti peale ja eelkõige gruuvib suurepärases alternatiivmuusika rütmis. Tuntuimad singlid: “Rockenrollah’”, “LondonParisChicago”, “AYO” jt Kui kaua oled muusikaga tegelenud? Kuidas sai Sinu muusikateekond alguse? Ma nägin, kuidas mu onu ühel vanaema sünnipäeval diivani tagant oma vana kitarri välja võttis ja sellega ühte lugu mängis, mida ma parasjagu fännasin. See oli täielik heureka hetk. Nägin, kuidas on oma kätega võimalik järele mängida midagi, mida oled näiteks raadiost kuulnud. Varsti pärast seda kinkis pere mulle järgmiseks sünnipäevaks mu esimese kitarri ja sellest on juba 18 aastat möödas. Milline on Sinu suurim muusikaalane saavutus? Ma arvan, et mu esimese

    LOE EDASI

Saage tuttavaks: Piletilevi kampaanianägu, kergejõustikumeister Kreete Verlin

Piletilevi värske turunduskampaania kaasab uusi nägusid, kes paistavad omal alal silma. Kampaania klipid jaotuvad kolmeks erinevaks kultuuri kateogooriaks – sport, muusika ja teater. Igat kategooriat esindab veel ehk laiema avalikkuse jaoks alles tuntust koguv uus nägu ja tegija. Spordikategooriat esindab edu suunas sprintiv 25-aastane kergejõustikumeister Kreete Verlin, kellel on lühikese karjääri jooksul ette näidata juba suur hulk auhindu. Saa sihikindla ja imearmsa Kreetega lähemalt tuttavaks: Nimi:  Kreete Verlin Vanus:  25 Pikkus:  179 cm  Põhialad:  tõkkejooks (60 ja 100 meetrit) ning sprint (60, 100 ja 200 meetrit). Saavutused:  30ne kordne Eesti meister erinevates vanuseklassides ning aladel. 2013 EYOF 8. koht kaugushüppes. Kui kaua oled spordiga tegelenud? Kuidas sai Sinu sporditeekond alguse?  Kergejõustikuga hakkasin tegelema 2008 aasta oktoobrist ning esimesse trenni jõudsin tänu kehalise kasvatuse õpetajale, kellele ma Nõmmel koolidevahelisel võistlusel oma võimetega silma jäin. Üleüldiselt olen ma spordialaselt aktiivne olnud juba lapsepõlvest saadik. Lasteaias käisin ujumas ning algklassides nüüdistantsus.  Mis Sulle spordi kui tööala puhul enim meeldib/silma särama paneb?  See, kui raske töö kannab vilja ja tulemus, olgu see siis võistlustel või treeningsiseselt, tekitab see võimsa emotsiooni, millest võib olla saavadki ainult sina ja su treener aru. Iga sportlase tulemuste taga on väga erinevad lood ning see teebki spordi ilusaks. Milline on Sinu suurim spordialane saavutus?  Ma ei tooks esile üht kindlat saavutust. Pigem ütleks, et saavutused on minu jaoks olnud juba

    LOE EDASI

Kantar Emor: Piletilevi on tuntuim piletimüügifirma Eestis

Kui Eesti elanik mõtleb piletimüügifirmadele, siis 70% vastanutest nimetab spontaanselt Piletilevi. 71% Eesti elanikest on ka kasutanud Piletilevi teenuseid ning 55% vastanutest peab Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks.  Antud tulemused selguvad uuringufirma Kantar Emor poolt sel suvel läbi viidud uuringust. Küsitluse eesmärk oli välja selgitada Eesti elanike jaoks tuntumad ja eelistatumad piletimüügikeskkonnad. Piletilevi on Top-of-MindPiletifirmade puhul nimetab spontaanselt Piletilevi 70% inimestest, sealjuures 65% nimetab Piletilevi esimese variandina (Top-of-mind *). Teisi piletifirmasid nimetab esimesena variandina kuni 3% vastanutest. 23% ei osanud küsimusele vastata. * “Top-of-mind” mõiste tähendab, et inimesed peavad ise meenutama, milline ettevõte või kaubamärk tuleb neile teatud ärivaldkonnale mõeldes esimesena meelde. Kui vaadata vanuserühmade lõikes, siis Piletilevi nimetab esimesena variandina 74% kõige aktiivsematest kultuuritarbijatest vanuses 15-34 eluaastat, vanuserühmas 25-34 küündib see näitaja 79%-ni. Kõrghariduse ja kõrgema sisetulekuga kultuurihuviliste seas nimetab Piletilevi esimese variandina 78% vastanutest. LOE LISAKS: 33% piletiostudest tehakse Piletilevi keskkonna otsingumootori abilLOE LISAKS: Juulikuus külastati Piletilevi keskkonda üle 1 miljoni korraLOE LISAKS: Piletilevi müügipunktide võrk tagab suurema piletituluUuringust selgub asjaolu, et Eesti turul esindatud piletimüügikeskkondade hulgast on ainult Piletilevil piisav tuntus edukaks kommunikatsiooniks. Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentide ees. Koguni 91% vastanutest tunneb Piletilevi ära etteantud piletimüügifirmade nimekirjast. Teisele kohale platseerinud kahe kümnendi pikkuse ajalooga konkurendi

    LOE EDASI

Piletilevi veebikeskkonna külastatavus ületas miljoni piiri

Suur suvi kulgeb tempokalt ja sündmusterohkelt. Ka suve teises pooles leiab meelelahutustegevusi igale maitsele. Nii sai lõppenud juulikuusse osta Piletilevist pileteid 855 kultuurisündmusele. Augustisse on kuu algusega saadaval pääsmed 445 üritusele. Piletilevi veebistatistika näitab, et juulis külastati Piletilevi.ee marketplace’i 1 078 096 korda. Võrreldes juunikuu näitajaga tõusis külastuste arv 24,82% võrra. Ühe miljoni piir sai ületatud esimest korda alates detsembrist 2019. See taaskord viitab meelelahutusturu taastumisele pandeemiaeelsele tasemele, millest kirjutasime enda PLogis kuu aega tagasi. Juulis sooritati Piletilevi.ee kodulehel üle 420 000 otsingu huvipakkuvate sündmuste leidmiseks. Võrreldes juunikuu näitajaga tõusis sündmuste otsingute arv 24,98% võrra. Juulis Piletilevi kaudu müüdud piletite keskmine piletihind on ületanud 30 euro piiri, küündides 30,58 euroni ning ületades sellega juuni näitajat 7,04% võrra. Võrreldes 2019. aasta juuliga tõusis keskmine piletihind 13,85% võrra. Kokku väljastati Piletilevi kaudu tänavu juulikuus Eestis toimunud üritustele 148 423 piletit. Suve teise kuu müügiedetabelis leiab nii maailmastaaride kui Eesti artistide esinemisi, muusikafestivale, Eesti teatrite lavastusi ja jalgpalli. Piletimüügi TOP 10 (juuli 2022) Piletilevi KinkepiletMuusikaline lavastus “Minul on vari”RammsteinEesti Teatri festival “Draama”Komöödiateatri etendus “Kui palju maksab mees?”Pärnu MuusikafestivalTiëstoMati Nuude 80Valgeranna festivalFC Flora kodumängud

    LOE EDASI

Korraldajate projektijuhid