Tele-, raadio ja välireklaami vahendamine

Miks osta tele-, raadio- ja välireklaami Piletilevi kaudu?

Lisaks reklaamipindadele Piletilevi enda kanalites, pakume võimalust osta meie kaudu reklaami ka teles, raadios ja välimeedias. Kahekümne viie tegutsemisaasta jooksul on Piletilevisse koondunud arvestatav hulk teadmisi ja kogemusi, millised meediakanalid ja turundustegevused aitavad kõige efektiivsemalt reaalselt pileteid müüa. Sellepärast pakumegi korraldajatele ka tele- ja raadioreklaami vahendamist. Sellega soovime olla korraldajatele abiks nende turundustegevuste planeerimisel ja optimeerimisel, sest nii nagu ka korraldajal, on ka Piletilevi huvi on müüa maksimaalselt efektiivselt korraldaja ürituste pileteid. Loe lähemalt meie PLogist.

Kuidas tele-, raadio ja välireklaami vahendamine käib?

15-sekundilise teleklipi puhul jääb kahenädalase reklaamiperioodi hind vahemikku 1800 – 3700 eurot. Lõpphind selgub, kui korraldaja on välja valinud reklaamikampaania kuupäevad ja meie oleme saanud esmase eetriplaani ehk saated ja kellaajad, millal kliendi reklaami näidatakse. Lõpphind sõltub ka aastaajast ning saadete ennustatavatest reitingutest.

Meie vaatame meedia poolt pakutud eetriplaani üle ja teeme vajalikud korrektuurid. Küsime alati parimat paigutust vastavalt eelarvele. Kinnitame eetriplaani korraldajaga ära. Teeme kõike seda selleks, et parandada klientide meediaplaanide kvaliteeti ja seeläbi ka rohkem pileteid müüa.

Juhul kui Piletilevi ostab meedia, siis korraldaja ei pea oma vahendeid koheselt kasutama, vaid maksab meedia eest läbi meie hiljem ehk vastava ürituse vahendeid kasutades.

Lisaks telereklaamile vahendame ka reklaami Eesti suuremates raadiojaamades ja atraktiivsematel välireklaamipindadel.

Klippide valmistamise eest vastutab korraldaja (vajadusel saame abistada). Palume edastada reklaamimaterjalid hiljemalt kolm tööpäeva enne eetrisse minekut või ülespanekut.

Tele-, raadio- ja välireklaami mõju võimendamiseks kasuta alati ka Piletilevi enda reklaamikanaleid

Ürituse turundamisel soovitame korraldajatel ennekõike kasutada maksimaalselt ära enda kanalid ja seejärel võtta maksimum Piletilevi kanalitest. Pärast seda juba võimendada müüki lisategevustega ehk reklaamiga teistes meediakanalites, näiteks teles, raadios ja/või välimeedias.

Meie kogemus ja ostustatistika näitavad selgelt, et reklaam Piletilevi kanalites toetab ürituse reklaami ka mujal meedias. Teiste sõnadega kui korraldaja teeb näiteks reklaami teles või raadios, siis samal ajal on tal kasulik võtta kas Soovitatud rubriigi või Päise karusellbännereid Piletilevi kodulehel. Need populaarsed bänneripinnad aitavad kindlustada otsetee piletiostuni ehk kui klient tuleb Piletilevi kodulehele on ka otsitav üritus kohe nähtaval kohal.

Hindadele lisandub käibemaks..

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Kõik reklaamivõimalused

Kõik reklaamivõimalused

Küsi nõu projektijuhilt

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Bohan

Projektijuht

Reklaamimüügi tingimused

  • Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
  • Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile 3 tööpäeva enne kampaania algust. Hilinemise korral on Piletilevil õigus tühistada broneering ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnakirja järgsest hinnast.
  • Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja/või ei ole kooskõlas Eesti Vabariigis kehtiva keele- ja/või reklaamiseadusega.
  • Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
  • Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
  • Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.

Reklaamipindade annulleerimine

  • Reklaamitellimuse annulleerimise soovist tuleb AS Piletilevi Groupi kirjalikult teavitada vähemalt 7 tööpäeva enne reklaami eetrit. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 333 184

veebikülastust veebruaris

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.