Piletilevi iganädalane e-posti teel saadetav infokiri PiletiPost jagab infot Eestis ja lähikonnas toimuvate tippsündmuste kohta. PiletiPost saadetakse välja kolmapäeviti rohkem kui 134 000 e-posti aadressile. Infokiri saadetakse eraldi eesti ja vene keeles. PiletiPosti saajate hulgas on kultuurihuvilised, kes soovivad ennast pidevalt tulevaste sündmustega kursis hoida.
Uues PiletiPostis jääb ettepoole kuni 5 peauudist suurema pildi ja sündmust tutvustava tekstiga (pikkus kuni 400 tähemärki).
Nende alla tulevad nn. kategooriapinnad väiksemate plakatite ning sündmuse lühiinfoga (esineja või etenduse nimi, kuupäev, toimumiskoht).
veebruaris, märtsis, aprillis, augutis ja oktoobris - 1,0
mais, juunis, juulis, novembris ja detsembris - 1,2
Mõõdud
Peauudised
800px (laius) x 400px (kõrgus)
Kategooriad
555px (laius) x 800px (kõrgus)
Formaat
jpg / png
Sisu
Peauudised
kirjeldav tekst kuni 400 tähemärki
Kategooriad
info võetakse piletimüügisüsteemist
On oluline, et Kategooria I ürituse pealkiri mahuks mobiilivaates kahele reale (ca 20 tähemärki). Pealkirja lõpliku versiooni paneb kokku Piletilevi turundusspetsialist.
Korraldajal on võimalik tellida ka temaatilist või üritusepõhist ERI uudiskirja.
Eri uudiskiraja saab korraldada ka PiletiPosti saajatele valitud ürituse piltetite eksklusiivset eelismüüki.
Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile 3 tööpäeva enne kampaania algust. Hilinemise korral on Piletilevil õigus tühistada broneering ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnakirja järgsest hinnast.
Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja/või ei ole kooskõlas Eesti Vabariigis kehtiva keele- ja/või reklaamiseadusega.
Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.
Reklaamipindade annulleerimine
Reklaamitellimuse annulleerimise soovist tuleb AS Piletilevi Groupi kirjalikult teavitada vähemalt 7 tööpäeva enne reklaami eetrit. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.
207
müügipunkti üle Eesti
Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.
110 348
sotsiaalmeedia jälgijat
Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle 4 400 jälgija Instagramis.
1 216 174
veebikülastust augustis
Käesoleva aasta viie esimese kuuga külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.
134 057
uudiskirja saajat
Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.