Piletiloosid Piletilevi sotsiaalmeedias

Miks piletiloos Facebooki lehel?

Meid jälgib Facebookis üle 73 700 inimese eesti ja üle 32 000 inimese vene keeles. Piletiloosimiste postituste orgaaniline reach võib ulatuda kümnetesse tuhandetesse ja engagement tuhandetesse.

Loosimised kuulutatakse välja esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti. Loosimise postituses toome välja sinu sündmuse lühiinfo ning lisame ka ürituse piletilingi. Loosimises osalemiseks peab vastama postituse tekstis esitatud küsimusele. Postituse jagamise, lehe laikimise ja inimeste äratägimise nõudmine on keelatud. Loosimiste kestvus on kaks päeva. Võitja(d) kuulutatakse välja Piletilevi sotsmeedia turundaja poolt. Loositavate pääsmete soovitatav minimaalne arv on 2 x 2.. Piletid on korraldaja poolt.

Ühe loosimise hind 75€ eesti Facebooki lehel ja 50€ vene lehel.

Hindadele rakendub hooaja koefitsient.

Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Hind

est

rus

Üks loosimine

75 €

50 €

Hindadele rakendub hooaja koefitsient:

mais, juunis, juulis, novembris ja detsembris - 1,2

Kujunduse tehnilised nõuded

Mõõt

1080px (laius) x 1080px (kõrgus)

korraldaja poolt saadetav kujundus liidetakse kokku Piletilevi templatega.

Tekstiinfo

artisti (ürituse) nimi ja kava (tuuri) nimi

toimumiskuupäeva ega toimumiskohta kujundusele ei panda.

Formaat

jpg / png


Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Kõik reklaamivõimalused

Kõik reklaamivõimalused

Küsi nõu projektijuhilt

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Bohan

Projektijuht

Reklaamimüügi tingimused

  • Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
  • Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile 3 tööpäeva enne kampaania algust. Hilinemise korral on Piletilevil õigus tühistada broneering ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnakirja järgsest hinnast.
  • Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja/või ei ole kooskõlas Eesti Vabariigis kehtiva keele- ja/või reklaamiseadusega.
  • Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
  • Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
  • Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.

Reklaamipindade annulleerimine

  • Reklaamitellimuse annulleerimise soovist tuleb AS Piletilevi Groupi kirjalikult teavitada vähemalt 7 tööpäeva enne reklaami eetrit. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 333 184

veebikülastust veebruaris

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.