Reklaam sotsiaalmeedias

Miks reklaam Facebookis ja Instagramis?

Kasutades bänneri- või videoreklaami sotsiaalmeedias saab kuluefektiivselt kasvatada sündmuse tuntust väljaspool Piletilevi veebikeskkonda ning seejärel suunata kultuurihuvilised sinu sündmusele pileteid ostma Piletilevi müügiplatvormilt. Reklaamisõnumi saab väga täpselt sihtida valitud sihtrühmale, võttes arvesse vanust, sugu, asukohta, huvisid ja palju muud. Kampaaniat saab sihtida vastavalt eesmärgile, ehk vastavalt sinu soovidele saame keskenduda kas klikkide arvule või võimalikult laiale infolevikule. Kasutame reklaami Facebookis ka enda toodete promomiseks. Uuringu järgi on eestlaste kontosid Facebookis 700 000. Pakume ka tehtud kampaaniate tulemuste edukuse analüütikat.

Kampaania miinimumeelarve on 100 € / üks keel.

Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Hind

est

rus

kampaania

al 100 €

al 100 €

Mõõdud

bänner 1

1080px(laius) x 1080px (kõrgus)

bänner 2

1200px (laius) x 628px (kõrgus)

bänner 3

1080px (laius) x 1920px (kõrgus)

Formaat

jpg / png


Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Kõik reklaamivõimalused

Kõik reklaamivõimalused

Küsi nõu projektijuhilt

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Daniševskaja

Projektijuht

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Daniševskaja

Projektijuht

Üldreeglid reklaamiteenustele

  • Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
  • Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile hiljemalt Projektijuhi poolt määratud tähtajaks. Kui ei ole öeldud teisiti, siis hiljemalt broneeritud perioodile eelnevaks neljapäevaks. Hilinemise korral jätab Piletilevi endale õiguse broneering tühistada ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnast.
  • Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja sisus.
  • Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
  • Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
  • Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.

183

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on ligi kakssada asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

106 697

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 72 400 inimesele eesti ja üle 30 900 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
3 300 jälgija Instagramis.

1 894 665

veebikülastust tänavu

Selle aasta nelja esimese kuuga külastati Piletilevi.ee marketplace'i 1 894 665 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 330 189 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 884 553.

124 837

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 124 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.