Bännerireklaam Google'i võrgustikus

Miks Google'i reklaam?

Kui soovite enda üritusest rääkida võimalikult suurele publikule siis Google Ads platvorm on teie jaoks ainuõige. Google Ads platvormil on kaks suunda – Google Adwords ehk otsingumootori reklaamid ning Google Display, kuhu alla kuulub Google reklaamide võrgustik, Gmail ja Youtube. Google Ads on kõige suurema katvusega kanal Eestis. Reklaami saame sihtida väga täpselt just sellele kasutajale, kes on potentsiaalne teie klient. Läbi miljonite andmete, mida Google info töötlemiseks kasutab saame meie nautida väga täpset ning tulemustele orienteeritud reklaamikampaaniaid. Kampaaniad on eesmärgiga müüa piletit ja näidata reklaami vaid neile, kes võiksid olla piletite ostjad. Pakume tehtud kampaaniate tulemuste edukuse analüütikat.

Kampaania eelarve on alates 20 € / päev / üks keel + seadistamine 115 €

Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Hind

est

rus

seadistamine

115 €

115 €

kampaania soovitus

al 20 € / päev

al 20 € / päev

Mõõdud

Dektop

300px (laius) x 250px (kõrgus)

300px (laius) x 600px (kõrgus)

320px (laius) x 100px (kõrgus)

336px (laius) x 280px (kõrgus)

970px (laius) x 250px (kõrgus)

Kaks esimest formaati on nõutud.
Kolm viimast formaati on soovituslikud

Mobiil

320px (laius) x 100px (kõrgus)

320px (laius) x 50px (kõrgus)

Kaal

max 150kB

Formaat

jpg / HTML / GIF


Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Kõik reklaamivõimalused

Kõik reklaamivõimalused

Küsi nõu projektijuhilt

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Bohan

Projektijuht

Reklaamimüügi tingimused

  • Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
  • Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile 3 tööpäeva enne kampaania algust. Hilinemise korral on Piletilevil õigus tühistada broneering ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnakirja järgsest hinnast.
  • Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja/või ei ole kooskõlas Eesti Vabariigis kehtiva keele- ja/või reklaamiseadusega.
  • Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
  • Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
  • Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.

Reklaamipindade annulleerimine

  • Reklaamitellimuse annulleerimise soovist tuleb AS Piletilevi Groupi kirjalikult teavitada vähemalt 7 tööpäeva enne reklaami eetrit. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 332 784

veebikülastust märtsis

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.