Bännerireklaam Google'i võrgustikus

Miks Google'i bännerireklaam?

Kasutades Google ADs bännerireklaami saab kuluefektiivselt kasvatada sündmuse tuntust väljaspool Piletilevi weebikeskkonda ning seejärel suunata kultuurihuvilised sinu sündmusele pileteid ostma Piletilevi müügiplatvormilt. Reklaame saab väga täpselt sihtida valitud sihtrühmale, võttes arvesse vanust, sugu, asukohta, huvisid ja palju muud. Kampaaniat saab sihtida vastavalt eesmärgile, ehk vastavalt sinu soovidele saame keskenduda kas klikkide arvule või võimalikult laiale infolevikule. Google'i võrgustikku kuuluvad enamik Eesti ja naaberriikide suurematest veebilehekülgedest. Reklaami saab lasta ka Youtube'i keskonnas bännerite ja video kujul. Pakume tehtud kampaaniate tulemuste edukuse analüütikat.

Kampaania miinimumeelarve on 200 € / üks keel.

Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Hind

est

rus

kampaania

al 200 €

al 200 €

Mõõdud

Dektop

300px (laius) x 250px (kõrgus)

728px (laius) x 90px (kõrgus)

160px (laius) x 600px (kõrgus)

300px (laius) x 600px (kõrgus)

580px (laius) x 400px (kõrgus)

Kaks esimest formaati on nõutud.
Kolm viimast formaati on soovituslikud

Mobiil

320px (laius) x 100px (kõrgus)

320px (laius) x 50px (kõrgus)

Kaal

max 150kB

Formaat

jpg / png


Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee.

Kõik reklaamivõimalused

Kõik reklaamivõimalused

Küsi nõu projektijuhilt

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Bohan

Projektijuht

Reklaamimüügi tingimused

  • Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
  • Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile 3 tööpäeva enne kampaania algust. Hilinemise korral on Piletilevil õigus tühistada broneering ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnakirja järgsest hinnast.
  • Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja/või ei ole kooskõlas Eesti Vabariigis kehtiva keele- ja/või reklaamiseadusega.
  • Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
  • Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
  • Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.

Reklaamipindade annulleerimine

  • Reklaamitellimuse annulleerimise soovist tuleb AS Piletilevi Groupi kirjalikult teavitada vähemalt 7 tööpäeva enne reklaami eetrit. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

864 874

veebikülastust veebruaris

Aastal 2022 külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 8 274 924 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 1 332 617 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 3 309 801.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.