Kasutades Google ADs bännerireklaami saab kuluefektiivselt kasvatada sündmuse tuntust väljaspool
Piletilevi weebikeskkonda ning seejärel suunata kultuurihuvilised sinu sündmusele pileteid ostma
Piletilevi müügiplatvormilt. Reklaame saab väga täpselt sihtida valitud sihtrühmale, võttes arvesse vanust, sugu, asukohta, huvisid ja palju muud. Kampaaniat saab sihtida vastavalt eesmärgile, ehk vastavalt sinu soovidele saame keskenduda kas klikkide arvule või võimalikult laiale infolevikule. Google'i võrgustikku kuuluvad enamik Eesti ja naaberriikide suurematest veebilehekülgedest. Reklaami saab lasta ka Youtube'i keskonnas bännerite ja video kujul. Pakume tehtud kampaaniate tulemuste edukuse analüütikat.
Kampaania miinimumeelarve on 200 € / üks keel.
Hindadele lisandub käibemaks.
Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil
myyk@piletilevi.ee.
Hind
est
rus
kampaania
al 200 €
al 200 €
Mõõdud
Dektop
300px (laius) x 250px (kõrgus)
728px (laius) x 90px (kõrgus)
160px (laius) x 600px (kõrgus)
300px (laius) x 600px (kõrgus)
580px (laius) x 400px (kõrgus)
Kaks esimest formaati on nõutud.
Kolm viimast formaati on soovituslikud
Mobiil
320px (laius) x 100px (kõrgus)
320px (laius) x 50px (kõrgus)
Kaal
max 150kB
Formaat
jpg / png
Hindadele lisandub käibemaks.
Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil
myyk@piletilevi.ee.
Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile 3 tööpäeva enne kampaania algust. Hilinemise korral on Piletilevil õigus tühistada broneering ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnakirja järgsest hinnast.
Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja/või ei ole kooskõlas Eesti Vabariigis kehtiva keele- ja/või reklaamiseadusega.
Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.
Reklaamipindade annulleerimine
Reklaamitellimuse annulleerimise soovist tuleb AS Piletilevi Groupi kirjalikult teavitada vähemalt 7 tööpäeva enne reklaami eetrit. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.
207
müügipunkti üle Eesti
Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.
110 348
sotsiaalmeedia jälgijat
Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle 4 400 jälgija Instagramis.
864 874
veebikülastust veebruaris
Aastal 2022 külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 8 274 924 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 1 332 617 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 3 309 801.
134 057
uudiskirja saajat
Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.