Kui soovite enda üritusest rääkida võimalikult suurele publikule siis Google Ads platvorm on teie jaoks ainuõige. Google Ads platvormil on kaks suunda – Google Adwords ehk otsingumootori reklaamid ning Google Display, kuhu alla kuulub Google reklaamide võrgustik, Gmail ja Youtube. Google Ads on kõige suurema katvusega kanal Eestis. Reklaami saame sihtida väga täpselt just sellele kasutajale, kes on potentsiaalne teie klient. Läbi miljonite andmete, mida Google info töötlemiseks kasutab saame meie nautida väga täpset ning tulemustele orienteeritud reklaamikampaaniaid. Kampaaniad on eesmärgiga müüa piletit ja näidata reklaami vaid neile, kes võiksid olla piletite ostjad. Pakume tehtud kampaaniate tulemuste edukuse analüütikat.
Kampaania eelarve on alates 20 € / päev / üks keel + seadistamine 115 €
Hindadele lisandub käibemaks.
Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil
myyk@piletilevi.ee.
Hind
est
rus
seadistamine
115 €
115 €
kampaania soovitus
al 20 € / päev
al 20 € / päev
Mõõdud
Dektop
300px (laius) x 250px (kõrgus)
300px (laius) x 600px (kõrgus)
320px (laius) x 100px (kõrgus)
336px (laius) x 280px (kõrgus)
970px (laius) x 250px (kõrgus)
Kaks esimest formaati on nõutud.
Kolm viimast formaati on soovituslikud
Mobiil
320px (laius) x 100px (kõrgus)
320px (laius) x 50px (kõrgus)
Kaal
max 150kB
Formaat
jpg / HTML / GIF
Hindadele lisandub käibemaks.
Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil
myyk@piletilevi.ee.
Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile 3 tööpäeva enne kampaania algust. Hilinemise korral on Piletilevil õigus tühistada broneering ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnakirja järgsest hinnast.
Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja/või ei ole kooskõlas Eesti Vabariigis kehtiva keele- ja/või reklaamiseadusega.
Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.
Reklaamipindade annulleerimine
Reklaamitellimuse annulleerimise soovist tuleb AS Piletilevi Groupi kirjalikult teavitada vähemalt 7 tööpäeva enne reklaami eetrit. Kui reklaamitellimust soovitakse annulleerida lühema etteteatamisega, tuleb tasuda 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.
207
müügipunkti üle Eesti
Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.
110 348
sotsiaalmeedia jälgijat
Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle 4 400 jälgija Instagramis.
1 132 179
veebikülastust mais
Käesoleval aastal on külastatud Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.
134 057
uudiskirja saajat
Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.