Alates 18. juulist võtab Piletilevi ametlikult kasutusse UUELOGO. Palume kultuurisündmustele turunduskampaaniaid tehes ja reklaamimaterjale tootes kasutada edaspidi just seda uut versiooni.
Allpoolt leiad Piletilevi logode valiku. Digitaalmeedias kasutamiseks vali palun RGB värvides pakk, trükimeedia jaoks CMYK värvides pakk. Täname!
Piletilevi uued logod RGB värvides digitaalmeediasse:
Tellimusleht on vajalik selleks, et kõik sinu soovid oma ürituse piletimüügil saaksid Piletilevi poolt täpselt ja kiirelt täidetud, ning sinu sündmuse piletimüük saaks olla edukas. Tellimuslehe sobiva formi saad alla laadida allpool.
Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.
110 348
sotsiaalmeedia jälgijat
Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle 4 400 jälgija Instagramis.
1 084 414
veebikülastust märtsis
Käesoleva aasta nelja esimese kuuga külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 3 877 281 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 527 631 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 281 198.
134 057
uudiskirja saajat
Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.