Piletilevi kujunduselemendid

Alates 18. juulist võtab Piletilevi ametlikult kasutusse UUE LOGO. Palume kultuurisündmustele turunduskampaaniaid tehes ja reklaamimaterjale tootes kasutada edaspidi just seda uut versiooni.

Allpoolt leiad Piletilevi logode valiku. Digitaalmeedias kasutamiseks vali palun RGB värvides pakk, trükimeedia jaoks CMYK värvides pakk. Täname!

Piletilevi uued logod RGB värvides digitaalmeediasse:

Piletilevi uued logod CMYK värvides trükimeediasse:

Tellimusleht on vajalik selleks, et kõik sinu soovid oma ürituse piletimüügil saaksid Piletilevi poolt täpselt ja kiirelt täidetud, ning sinu sündmuse piletimüük saaks olla edukas. Tellimuslehe sobiva formi saad alla laadida allpool.

Küsi lisainfot projektijuhilt

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Bohan

Projektijuht

Kasulikud dokumendid ja tööriistad

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 332 784

veebikülastust märtsis

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.