Piletimüügi suurendamiseks aitab Piletilevi korraldajaid ka meediaplaneerimisel

Meil on hea meel jagada teiega uudist, et oleme korraldajatele üha enam nõu ja jõuga abiks ka meediaplaneerimisel.

Piletilevis on Eestis igal ajahetkel müügis üle 2000 ürituse, mistõttu on Piletilevil kõige laialdasem ja alati värskeim kliendibaas, st. Piletilevi omakanalid selekteerivad välja arvestava osa kõikidest Eesti inimestest, kes on erinevate ürituste huvilised/külastajad ning valmis ostu sooritamiseks – selle baasi pealt on võimalik teha kõige kuluefektiivsemaid kampaaniad kõige erinevamate ürituste reaalsete ostjate tabamiseks.

25 tegutsemisaasta jooksul on Piletilevisse koondunud arvestatav hulk teadmisi ja kogemusi, millised meediakanalid ja turundustegevused aitavad kõige efektiivsemalt reaalselt pileteid müüa ning nende teadmiste abil saab tuua välja lihtsa seaduspärasuse: oma fännid leiab iga üritus üles, sõltumata sellest, kus seda müüakse või kuidas reklaamitakse. Pannes ürituse müüki Piletilevis, tõuseb potentsiaalsete ostjate hulk kahekordseks. Sellele lisaks edasist turundust planeerides peaks lähtuma põhimõttest, et lisades järjest turunduskanaleid, peaks iga lisanduv reklaamiformaat suutma ürituse algse fännibaasi korrutada minimaalselt kahega. Need on lihtsalt baasteadmised, millest lähtuvalt Piletilevis klientide piletimüügi toetuseks reklaamitegevusi planeeritakse ning elu on näidanud, et see toob ka edu.

Piletilevi eesmärk ei ole müüa ega vahendada reklaami, Piletilevi huvi on müüa maksimaalselt efektiivselt ürituste pileteid

Meil on hea meel näha, et järjest enam kliente usaldab oma ürituste turundustegevuste planeerimise Piletilevi meeskonnale, ning et järjest enam on korraldajaid, kes alustavad enda ürituste müüki ja turundamist õigest otsast – see tähendab, et esmalt planeeritakse ära korraldaja enda ja Piletilevi kanalid ning seejärel tehakse kuluefektiivsed valikud ürituse spetsiifikast lähtuvalt järgmistes kanalites.

Meie tegelik huvi ei ole meediat planeerida, ega reklaami müüa või vahendada. Meie huvi on müüa maksimaalselt efektiivselt ürituste pileteid. Sellest lähtuvalt planeerime vajalikud turundustegevused ning seetõttu oleme me ka algusest peale ürituse korraldajaga samal pool lauda. Iga meie tegevuse efektiivsus või ka ebaefektiivsus on koheselt tunda ka meie enda rahakotis.

Lisa- (kuid sugugi mitte vähetähtsa) boonusena väiksemate korraldajate jaoks, toob Põldoja välja ka asjaolu, et kui Piletilevi teostab lisaks ka kliendi poolt kinnitatud plaani alusel meediaostmise, siis väheneb selle võrra ka kliendi omavahendite kasutamise vajadus.

2000€ reklaamiraha eest 80 000€ väärtuses müüdud pileteid

Piletilevi meediaplaneerimise ja valitud kanalite toime tõestuseks saame tuua kolm näidet, kus Piletilevi on võtnud kliendi piletimüügi turundustegevuste korraldamisel otsustava rolli.

Esimene oli üritus, mille piletimüük sõna otseses mõttes seisis. Klient ei teadnud, kus reklaamida. Vaja oli lisaks müüa umbes 1100 piletit. Otsustasime kasutada sel korral ainult Piletilevi kanaleid ja valisime välja Piletilevi uudiskirja, ühe Piletilevi veebikeskkonna bänneri ning tegime mõned sotsiaalmeedia postitused. Eesmärk sai ületatud vaid eelpool nimetatud kanaleid kasutades ning iga reklaamile kulutatud euro tõi kliendile piletimüügi kaudu tagasi pea 28 eurot.

Teine on näide, kus otse Piletilevi planeeritud veebikanalite reklaamidelt tehtud ostud tõid kliendile sisse umbes 80 000 eurot, reklaami investeeriti seejuures vaid 2000€.

Kolmas näide on eelkõige tõestus, kui hästi võib toimida ka vaid üks reklaamiformaat, kui see on suunatud õigele sihtrühmale: üksainus Piletilevi uudiskiri tõi otse reklaamilt tehtud ostudena kliendile umbes 64 000€ väärtuses piletitulu.

Kolm soovitust edukaks meediaplaneerimiseks

Tõsiasi on see, et pelgalt piletite müüki panekust suurel platvormil ei piisa, et enda üritus välja müüa. Piletimüüki tuleb ka regulaarselt kommunikeerida erinevates kanalites. Koondasime kokku mõned soovitused.

#1 Kasutada korraldajana maksimaalselt ära enda kanalid, seejärel võta maksimum Piletilevi kanalitest

Kasuta ära omakanalid, kui sul neid leidub. Seejärel võta maksimum piletimüüja kanalitest, sest näiteks Piletilevil on igal ajahetkel kontakt suurima hulga kultuurihuviliste vabaaja sisustamiseks plaane tegeva inimesega. Piletilevil on veebis tippkuudel üle miljoni külastuse, 110 000 sotsiaalmeediakanalite jälgijat, 132 000 uudiskirjaga liitunut (avamisprotsent 26-40), 125 digiekraani müügipunktides üle Eesti, mis tagavad kontakti ca. 50 000 inimesega nädalas. Kõikide reklaamivõimalustega Piletilevi enda kanalites saad tutvuta siit.

#2 Võimenda müüki lisategevustega

Parema müügi tagamiseks pakub Piletilevi korraldajatele lisaks meediaplaneerimist, professionaalide poolt teostatud sotsiaalmeediakanalite haldamist, postituste koostamist, jagamist ja võimendamist, Google ADS kampaaniate seadistamist (sealhulgas retargeting ja look-a-like Audience ning ka otsingu seadistamist), ürituste kampaanialehtede loomist ning seadistamist koos piletimüügi lahendusega kliendi lehel, visuaalide tootmist (sh. audio- ja videoproduktsiooni) jpm.

#3 Ära pelga konsulteerida enda projektijuhiga Piletilevis

Kokkuvõtvalt soovitab Piletilevi müügidirektor igale üritusele maksimaalselt efektiivse piletimüügi kampaania planeerimiseks konsulteerida Piletilevi spetsialistidega. Põldoja sõnul ei ole piletimüügiäris tegelikult oluline, kui odavalt keegi suudab piletimüügi korraldada, oluline on pakkuda ürituse külastajale parim kogemus ning müüa maksimaalselt palju pileteid suurima võimaliku tuluga.

Lisainfo ja nõu küsi julgelt Piletilevi projektijuhtidelt 😉

Viimased PLogi postitused

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 332 784

veebikülastust märtsis

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.