Piletilevi on jätkuvalt konkurentsitult tuntuim piletimüügikeskkond, selgus Kantar Emori värskest uuringust

Uuringufirma selgitas, et koguni kaks kolmandikku ehk 67 protsenti vastajatest nimetab spontaanselt piletimüügifirmana Piletilevi, seejuures 61 protsenti nimetab Piletilevi esimese variandina. Kõik teised piletimüügikohad jäävad Piletilevist spontaanse tuntuse poolest kordades maha. 

Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees. Piletilevi tunneb etteantud piletimüügifirmade hulgast ära 90 protsenti vastajatest, selgitas Kantar Emor. 

Uuringuga selgus, et Piletilevi on kasutanud koguni 69 protsenti elanikest. Piletilevi, nagu ka teisi tuntumaid piletimüügikeskkondi, kasutavad jätkuvalt naised rohkem kui mehed ja eestlased rohkem kui muu rahvuse esindajad. Piletilevi kasutab üle 80 protsendi 15-49-aastastest ning 65 protsenti 50-64-aastastest. 

Piletilevi juhi Sven Nuutmanni sõnul teeb Emori uuring neile rõõmu ja näitab, et aastatepikkune töö oma teenuse arendamisel on pälvinud nii ürituste korraldajate kui ka pääsmeostjate heakskiidu ja lojaalsuse. “Soovime anda lisaks tavapärasele pääsmevahendusele korraldajatele igakülgset abi oma ürituste turundamisel, milleks piirkonna konkurentsitult suurim ja rahvusvaheliseim platvorm annab kindlasti parimaid võimalusi,” ütles Nuutmann. 

Kantar Emori uuringu tellinud Piletilevi saab aprillis 27 aastaseks. Platvormi omanikfirma Piletilevi Group tegutseb 7 riigis, Eestis, Lätis, Leedus, Tšehhis, Slovakkias, Rumeenias ja Poolas, vahendades aastas ligi 300 miljoni euro eest pileteid. Ettevõte kuulub Sven Nuutmanni investeerimisfirmale EastCom ja investeerimisfirmale BaltCap.

Viimased PLogi postitused

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 332 784

veebikülastust märtsis

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.