Uuringufirma selgitas, et koguni kaks kolmandikku ehk 67 protsenti vastajatest nimetab spontaanselt piletimüügifirmana Piletilevi, seejuures 61 protsenti nimetab Piletilevi esimese variandina. Kõik teised piletimüügikohad jäävad Piletilevist spontaanse tuntuse poolest kordades maha.
Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees. Piletilevi tunneb etteantud piletimüügifirmade hulgast ära 90 protsenti vastajatest, selgitas Kantar Emor.
Uuringuga selgus, et Piletilevi on kasutanud koguni 69 protsenti elanikest. Piletilevi, nagu ka teisi tuntumaid piletimüügikeskkondi, kasutavad jätkuvalt naised rohkem kui mehed ja eestlased rohkem kui muu rahvuse esindajad. Piletilevi kasutab üle 80 protsendi 15-49-aastastest ning 65 protsenti 50-64-aastastest.
Piletilevi juhi Sven Nuutmanni sõnul teeb Emori uuring neile rõõmu ja näitab, et aastatepikkune töö oma teenuse arendamisel on pälvinud nii ürituste korraldajate kui ka pääsmeostjate heakskiidu ja lojaalsuse. “Soovime anda lisaks tavapärasele pääsmevahendusele korraldajatele igakülgset abi oma ürituste turundamisel, milleks piirkonna konkurentsitult suurim ja rahvusvaheliseim platvorm annab kindlasti parimaid võimalusi,” ütles Nuutmann.
Kantar Emori uuringu tellinud Piletilevi saab aprillis 27 aastaseks. Platvormi omanikfirma Piletilevi Group tegutseb 7 riigis, Eestis, Lätis, Leedus, Tšehhis, Slovakkias, Rumeenias ja Poolas, vahendades aastas ligi 300 miljoni euro eest pileteid. Ettevõte kuulub Sven Nuutmanni investeerimisfirmale EastCom ja investeerimisfirmale BaltCap.