Kantar Emor: Enamus Eesti elanikke eelistab Piletilevi

Piletilevi on vaieldamatult tuntuim piletimüügiettevõte Eestis. Kui Eesti elanik mõtleb piletimüügifirmadele, siis ligi 70% vastajatest nimetab spontaanselt piletimüügifirmana just Piletilevi, selgub Kantar Emori poolt märtsikuus läbiviidud uuringust. Kõik teised piletimüügikohad jäävad Piletilevist spontaanse tuntuse poolest kordades maha – lähima konkurendi näitaja on 16%. Uuring kinnitab, et vaid Piletilevil on selgelt piisav tuntus edukaks turunduskommunikatsiooniks.
Eesti turul esindatud piletimüügikeskkondade hulgast on Piletilevi ka eelistatuim koht kultuurisündmuste piletite ostmiseks. Piletilevi kasutab üle 80% 15-34 aastastest ning 75% 35-64 aastastest. Konkreetseid piletikohti oskavad paremini nimetada naised, nooremad vastajad, eestlased ning kõrgema sissetulekuga inimesed.

Kui vaadata vanuserühmade lõikes, siis aastaga on kõige rohkem kasvas Piletilevi kasutamine noorema publiku ehk 15-24 aastaste seas – 81%-ni. Ka Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks pidamine kasvas aastaga antud vanusegrupis tervelt kolmandiku võrra, 66%-ni.

Uuringust selgub, et Piletilevi on Eesti elanike teadvuses väga tugevalt kinnistunud piletiostukohana. Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees – nii tunneb Piletilevi etteantud piletimüügifirmade hulgast ligi 90% vastajatest.

Uuringus osales 1751 inimest vanuses 15–84, kellest 1221 inimest vastas veebi ja 530 telefoni teel. Veebiküsitlus viidi läbi perioodil 9.-15.03.2023 ja telefoniküsitlus 13.-16.03.2023. Uuring viid läbi AS Piletilevi Group tellimusel.

Piletilevi kodulehe külastatavus ületas märtsikuus ühe miljoni piiri

Piletilevi veebistatistika näitab, et märtsikuus külastati Piletilevi.ee marketplace’i 1 084 414 korda ning sooritati Piletilevi.ee kodulehel 345 000 otsingut huvipakkuvate sündmuste leidmiseks. Kokku selle aasta kolme esimese kuuga külastati Piletilevi.ee 2 876 184 korda ning sooritati ligi miljon otsingut ürituste leidmiseks. Kolme esimese kuu põrkemäär (bounce rate) on vaid 37,51%.

Meie statistika näitab ka seda, et 72% kõikidest veebiostudest tuleb Piletilevi.ee enda kanalitest. Sealjuures 31% ostjatest sooritavad ostu läbi Piletilevi kodulehe otsingumootori. 12% jõuavad otse ostuni Piletlevi.ee-l näidatavatelt bänneritelt. 29% ostudest sooritatakse Piletilevi.ee sirvimise kaudu nende kasutajate poolt, kes on tulnud Piletilevi lehele vaatama kas, kus ja millal toimub midagi neile sobivat – olgu see siis sport, muusika või teater. Lisades sirvijatele osa bännerite kaudu piletiostjatest saame väita, et üle 30% Piletilevi külastajatest teevad oma ostuotsuse sessiooni käigus, mis muudab Piletilevi.ee korraldaja jaoks oluliseks vitriiniks, kus liiguvad inimesed, kellel on raha valmis ja otsivad meelelahutust. Korraldajate kodulehtedelt tuleb 20% piletiostudest ning 8% tuleb suunatuna sotsiaalmeediast.

Viimased PLogi postitused

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 332 784

veebikülastust märtsis

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.