Kui vaadata vanuserühmade lõikes, siis aastaga on kõige rohkem kasvas Piletilevi kasutamine noorema publiku ehk 15-24 aastaste seas – 81%-ni. Ka Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks pidamine kasvas aastaga antud vanusegrupis tervelt kolmandiku võrra, 66%-ni.

Uuringust selgub, et Piletilevi on Eesti elanike teadvuses väga tugevalt kinnistunud piletiostukohana. Ka aidatud tuntuse poolest on Piletilevi selgelt konkurentidest ees – nii tunneb Piletilevi etteantud piletimüügifirmade hulgast ligi 90% vastajatest.
Uuringus osales 1751 inimest vanuses 15–84, kellest 1221 inimest vastas veebi ja 530 telefoni teel. Veebiküsitlus viidi läbi perioodil 9.-15.03.2023 ja telefoniküsitlus 13.-16.03.2023. Uuring viid läbi AS Piletilevi Group tellimusel.
Piletilevi kodulehe külastatavus ületas märtsikuus ühe miljoni piiri
Piletilevi veebistatistika näitab, et märtsikuus külastati Piletilevi.ee marketplace’i 1 084 414 korda ning sooritati Piletilevi.ee kodulehel 345 000 otsingut huvipakkuvate sündmuste leidmiseks. Kokku selle aasta kolme esimese kuuga külastati Piletilevi.ee 2 876 184 korda ning sooritati ligi miljon otsingut ürituste leidmiseks. Kolme esimese kuu põrkemäär (bounce rate) on vaid 37,51%.
Meie statistika näitab ka seda, et 72% kõikidest veebiostudest tuleb Piletilevi.ee enda kanalitest. Sealjuures 31% ostjatest sooritavad ostu läbi Piletilevi kodulehe otsingumootori. 12% jõuavad otse ostuni Piletlevi.ee-l näidatavatelt bänneritelt. 29% ostudest sooritatakse Piletilevi.ee sirvimise kaudu nende kasutajate poolt, kes on tulnud Piletilevi lehele vaatama kas, kus ja millal toimub midagi neile sobivat – olgu see siis sport, muusika või teater. Lisades sirvijatele osa bännerite kaudu piletiostjatest saame väita, et üle 30% Piletilevi külastajatest teevad oma ostuotsuse sessiooni käigus, mis muudab Piletilevi.ee korraldaja jaoks oluliseks vitriiniks, kus liiguvad inimesed, kellel on raha valmis ja otsivad meelelahutust. Korraldajate kodulehtedelt tuleb 20% piletiostudest ning 8% tuleb suunatuna sotsiaalmeediast.