Saage tuttavaks: Piletilevi kampaanianägu, muusik ja laulukirjutaja jonas.f.k

Piletilevi värske turunduskampaania kaasab uusi nägusid, kes paistavad omal alal silma. Kampaania klipid jaotuvad kolmeks erinevaks kultuuri kateogooriaks – sport, muusika ja teater. Igat kategooriat esindab veel ehk laiema avalikkuse jaoks alles tuntust koguv uus nägu ja tegija.

Muusika kategooriat esindab klassikalise popmuusika barjääre murdev 28-aastane muusik ja laulukirjutaja jonas.f.k, keda teame ka kui Jonas Kaarnametsa, alternatiiv­popbändi Frankie Animal asutajaliiget. Jonas ei lase ennast defineerida trendidel, vaid loob seda, mis on läbi ja lõhki tema. Sõbrad on jonas.f.k eksootilist karakterit nimetanud lausa “Mustamäe David Bowie’ks”.

Saa andeka ja inspireeriva Jonasega lähemalt tuttavaks:

Nimi:  Jonas Kaarnamets 

Vanus:  
28 

Pikkus
:  
185 cm 

Looming: Jonas Kaarnametsa karismaatiline sooloprojekt jonas.f.k kompab piire, eksperimenteerib, keerab vinti peale ja eelkõige gruuvib suurepärases alternatiivmuusika rütmis. Tuntuimad singlid: “Rockenrollah'”, “LondonParisChicago”, “AYO” jt

Kui kaua oled muusikaga tegelenud? Kuidas sai Sinu muusikateekond alguse?

Ma nägin, kuidas mu onu ühel vanaema sünnipäeval diivani tagant oma vana kitarri välja võttis ja sellega ühte lugu mängis, mida ma parasjagu fännasin. See oli täielik heureka hetk. Nägin, kuidas on oma kätega võimalik järele mängida midagi, mida oled näiteks raadiost kuulnud. Varsti pärast seda kinkis pere mulle järgmiseks sünnipäevaks mu esimese kitarri ja sellest on juba 18 aastat möödas.

Milline on Sinu suurim muusikaalane saavutus?

Ma arvan, et mu esimese EP väljaandmine. See oli esimest korda, kui ma ise salvestusel laulsin ja kõik lood otsast lõpuni kirjutasin, produtseerisin ja mix‘isin. See nõudis tugevat eneseületust, aga tulin sellega toime.

Kes või mis Sind motiveerib?

Värskus. Värsked olukorrad, kohad ja inimesed.

Mis on üks fun fact Sinu kohta?

Ma tean Teise Maailmasõja kohta üsna palju obskuurseid fakte.

Milline on Sinu arvates parim meelelahutus?

Selline, mis pakub sulle midagi, mida endaga koju kaasa võtta. Mingi mõtlemapanev idee, inspiratsioon või kasvõi energialaeng, mida kontserdilt saad.

Milline on olnud Sinu meeldejäävaim kontsertelamus?

Ma arvan, et Arctic Monkeys live Primavera festivalil Barcelonas aastal 2018. Ma usun, et lemmikuks live-elamuseks ei piisa ainult kontserdist endast, vaid selle ümber peab ka kõik paigas olema. Meeleolu, koht, ilm, inimesed, kellega sa oled – kontsert on kirss sellel tordil ja selle kontserdiga oli see kindlasti nii.

Mis on Sinu suurim unistus? Kuhu tahad tulevikus pürgida?

Loomulikult tahaks erinevatel suurtel muusikafestivalidel esineda ja kuulsate artistidega koostööd teha, aga ma arvan, et peamine asi oleks see, et mul oleks näiteks 20 aasta pärast jätkusuutlik karjäär, mis võimaldaks reisida, uute inimestega kohtuda ja mis pakuks ka pärast seda pikka aega veel uusi väljakutseid.

Viimased PLogi postitused

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

109 657

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 500 inimesele eesti ja üle 31 700 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 300 jälgija Instagramis.

7 404 259

veebikülastust tänavu

Selle aasta üheteistkümne kuuga külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 7 404 259 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 1 192 931 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 2 965 659.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.