Kui Eesti elanik mõtleb piletimüügifirmadele, siis 70% vastanutest nimetab spontaanselt Piletilevi. 71% Eesti elanikest on ka kasutanud Piletilevi teenuseid ning 55% vastanutest peab Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks.
Antud tulemused selguvad uuringufirma Kantar Emor poolt sel suvel läbi viidud uuringust. Küsitluse eesmärk oli välja selgitada Eesti elanike jaoks tuntumad ja eelistatumad piletimüügikeskkonnad.
* “Top-of-mind” mõiste tähendab, et inimesed peavad ise meenutama, milline ettevõte või kaubamärk tuleb neile teatud ärivaldkonnale mõeldes esimesena meelde.





Kantar Emori Eesti uuringu eesmärk oli välja selgitada Eesti elanike jaoks tuntumad ja eelistatumad piletimüügikeskkonnad. Uuringus osales 1729 inimest vanuses 15–84, kellest 1111 inimest vastas veebi ja 618 telefoni teel. Veebiküsitlus viidi läbi perioodil 9.-15.06.2022 ja telefoniküsitlus 6.-10.06.2022. Uuring viid läbi AS Piletilevi Group tellimusel.