PLogi ehk Piletilevi blogi postitused

Piletilevi Group tegi novembris kõigi aegade piletimüügi rekordi

Balti riikide suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi Group püstitas novembris kõigi aegade piletimüügi rekordi, mis näitab, et koroonapiirangute ajal kokku kuivanud meelelahutusturg on saavutamas endist hiilgust. Ettevõte ei ole oma 25-aastase tegutsemise jooksul ühes kuus kunagi teinud sellist käivet nagu novembris, kui pileteid müüdi 14,4 miljoni euro eest. Näiteks võrreldes koroonakriisi eelse 2019. aasta novembriga kasvas käive koguni 28,7 protsenti. Uus aasta

Loe edasi

Kellele kuuluvad piletiostjate andmed

Sooviksin saada enda üritusele pileti ostnud inimeste e-maili aadresse, et edaspidi ise neile uudiseid saata. Sooviksin saata infot artisti tuleku kohta inimestele, kes on sama esineja kontserdile teie kaudu pileti ostnud ka viis aastat tagasi. Sooviksin näha reaalajas enda telefonis VIP-pileti ostnud külaliste nimesid ja nende saabumisaega kontserdi toimumispaika. Need on vaid mõned küsimused, millega korraldajad piletimüügiettevõtete poole pöörduvad. Vaatame

Loe edasi

Saage tuttavaks: Piletilevi kampaanianägu, tantsija ja balletisolist Jevgeni Grib

Piletilevi värske turunduskampaania kaasab uusi nägusid, kes paistavad omal alal silma. Kampaania klipid jaotuvad kolmeks erinevaks kultuuri kateogooriaks – sport, muusika ja teater. Igat kategooriat esindab veel ehk laiema avalikkuse jaoks alles tuntust koguv uus nägu ja tegija. Teatri kategooriat esindab end balletimaailma kõrgustesse tantsiv Eesti Rahvusballeti esisolist Jevgeni Grib, kes on tantsuga tegelenud pea terve oma elu. Lisaks lavastaja ja koreograafi

Loe edasi

Saage tuttavaks: Piletilevi kampaanianägu, muusik ja laulukirjutaja jonas.f.k

Piletilevi värske turunduskampaania kaasab uusi nägusid, kes paistavad omal alal silma. Kampaania klipid jaotuvad kolmeks erinevaks kultuuri kateogooriaks – sport, muusika ja teater. Igat kategooriat esindab veel ehk laiema avalikkuse jaoks alles tuntust koguv uus nägu ja tegija. Muusika kategooriat esindab klassikalise popmuusika barjääre murdev 28-aastane muusik ja laulukirjutaja jonas.f.k, keda teame ka kui Jonas Kaarnametsa, alternatiiv­popbändi Frankie Animal asutajaliiget. Jonas ei

Loe edasi

Saage tuttavaks: Piletilevi kampaanianägu, kergejõustikumeister Kreete Verlin

Piletilevi värske turunduskampaania kaasab uusi nägusid, kes paistavad omal alal silma. Kampaania klipid jaotuvad kolmeks erinevaks kultuuri kateogooriaks – sport, muusika ja teater. Igat kategooriat esindab veel ehk laiema avalikkuse jaoks alles tuntust koguv uus nägu ja tegija. Spordikategooriat esindab edu suunas sprintiv 25-aastane kergejõustikumeister Kreete Verlin, kellel on lühikese karjääri jooksul ette näidata juba suur hulk auhindu. Saa sihikindla ja imearmsa Kreetega lähemalt tuttavaks:

Loe edasi

Kantar Emor: Piletilevi on tuntuim piletimüügifirma Eestis

Kui Eesti elanik mõtleb piletimüügifirmadele, siis 70% vastanutest nimetab spontaanselt Piletilevi. 71% Eesti elanikest on ka kasutanud Piletilevi teenuseid ning 55% vastanutest peab Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks.  Antud tulemused selguvad uuringufirma Kantar Emor poolt sel suvel läbi viidud uuringust. Küsitluse eesmärk oli välja selgitada Eesti elanike jaoks tuntumad ja eelistatumad piletimüügikeskkonnad. Piletilevi on Top-of-MindPiletifirmade puhul nimetab spontaanselt Piletilevi 70% inimestest, sealjuures

Loe edasi

Piletilevi veebikeskkonna külastatavus ületas miljoni piiri

Suur suvi kulgeb tempokalt ja sündmusterohkelt. Ka suve teises pooles leiab meelelahutustegevusi igale maitsele. Nii sai lõppenud juulikuusse osta Piletilevist pileteid 855 kultuurisündmusele. Augustisse on kuu algusega saadaval pääsmed 445 üritusele. Piletilevi veebistatistika näitab, et juulis külastati Piletilevi.ee marketplace’i 1 078 096 korda. Võrreldes juunikuu näitajaga tõusis külastuste arv 24,82% võrra. Ühe miljoni piir sai ületatud esimest korda alates detsembrist

Loe edasi

Piletilevi tuli välja värske brändikeele ja piletimüügiplatvormiga

Kas oled juba märganud meie uuenenud brändi ja marketplace’i? 18. juulil avalikustasime Piletilevi uue logo, brändivärskenduse veebikeskkonnas, korraldajale suunatud uue platvormi iseteeninduskeskkonnas, sotsiaalmeediakanalites ja uudiskirjades. Nii piletiostjatele kui korraldajatele suunatud väljundite visuaalne ja sisuline uuendamine on loogiline samm 2021. aasta kevadel alanud uue Piletilevi piletimüügiplatvormi loomisel. Kerge, avatud, innovatiivne, dünaamiline ja lihtne – meie uus ilme väljendab just neid väärtusi. Piletilevi

Loe edasi

Kultuuritarbimine Eestis on taastumas

Piletilevi tänavu müügistatistika näitab selgelt, et meelelahutusturu avamisega on kultuuritarbimine Eestis iga kuu olnud kasvutrendis ning taastumas pandeemiaeelsele tasemele. Selle aasta juunikuus Piletilevi kaudu müüdud piletite müügikäive oli 2 246 620 eurot, moodustades 85% 2019. aasta sama perioodi näitajast. Siinkohal tasub ära mainida, et 2019. aasta juunis käis täie hooga XXVII laulupeo ja XX tantsupeo “Minu arm”, Tartu laulupeo peakontserdi,

Loe edasi

Piletilevi müügipunktide võrk tagab suurema piletitulu

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Seda näitab nii meie müügistatistika kui ka läbiviidud küsitlus piletiostjate seas. Piletilevi müügivõrgus on 200 müügipunkti füüsiliste ürituste piletite ja Kinkepiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti. Müügipunktid tagavad soliidset lisatulu Pandeemiaeelsel perioodil kõikidest Piletilevi

Loe edasi

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 332 784

veebikülastust märtsis

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.