PLogi ehk Piletilevi blogi postitused

Piletilevi tuli välja värske brändikeele ja piletimüügiplatvormiga

Kas oled juba märganud meie uuenenud brändi ja marketplace’i? 18. juulil avalikustasime Piletilevi uue logo, brändivärskenduse veebikeskkonnas, korraldajale suunatud uue platvormi iseteeninduskeskkonnas, sotsiaalmeediakanalites ja uudiskirjades. Nii piletiostjatele kui korraldajatele suunatud väljundite visuaalne ja sisuline uuendamine on loogiline samm 2021. aasta kevadel alanud uue Piletilevi piletimüügiplatvormi loomisel. Kerge, avatud, innovatiivne, dünaamiline ja lihtne – meie uus ilme väljendab just neid väärtusi. Piletilevi

Loe edasi

Kultuuritarbimine Eestis on taastumas

Piletilevi tänavu müügistatistika näitab selgelt, et meelelahutusturu avamisega on kultuuritarbimine Eestis iga kuu olnud kasvutrendis ning taastumas pandeemiaeelsele tasemele. Selle aasta juunikuus Piletilevi kaudu müüdud piletite müügikäive oli 2 246 620 eurot, moodustades 85% 2019. aasta sama perioodi näitajast. Siinkohal tasub ära mainida, et 2019. aasta juunis käis täie hooga XXVII laulupeo ja XX tantsupeo “Minu arm”, Tartu laulupeo peakontserdi,

Loe edasi

Piletilevi müügipunktide võrk tagab suurema piletitulu

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Seda näitab nii meie müügistatistika kui ka läbiviidud küsitlus piletiostjate seas. Piletilevi müügivõrgus on 200 müügipunkti füüsiliste ürituste piletite ja Kinkepiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti. Müügipunktid tagavad soliidset lisatulu Pandeemiaeelsel perioodil kõikidest Piletilevi

Loe edasi

Piletilevi sai 25-aastaseks!

Sel kevadel tähistab Piletilevi oma 25. juubelit! Eesti esimene piletimüügivõrk sündis 1997. aastal. Proovikiviks sai tolle aja vaieldamatu maailma suurima artisti Michael Jacksoni Tallinna kontserdi piletimüük.   Algus oli nagu ikka oli 90ndatele omane – üks müügipunkt Tallinnas. Hiljem, koos internetiühenduste kättesaadavuse lihtsustumise ja kaubanduskeskuste infolettide tehnoloogilise arenguga, liikus piletimüük geograafiliselt kättesaadavamaks. Loe ka Postimehes avaldatud artiklit “Piletilevi 25 ehk kuidas Michael

Loe edasi

Ole leitav! 33% piletiostudest tehakse Piletilevi.ee otsingumootori abil

On teada, et positiivne emotsioon on kauba valimisel ning edasise ostu sooritamisel äärmiselt oluline. Kultuurisündmuste puhul omab see veelgi suuremat tähtsust, sest ürituste näol pole tegemist igapäevase tarbekaubaga, mis pikemalt mõtlemata igal teisel nädalal jälle tee ostukorvi leiab. Erinevatelt paljudest teistest kaubakategooriatest, kus toodetel pole otsest realiseerimiskuupäeva, mängib piletimüügis kriitilist rolli ajafaktor. Korraldaja peab pääsmed ära müüma kindlaks kuupäevaks ehk

Loe edasi

Case study. Piletilevi x BMW IBU Laskesuusatamise maailmakarikaetapp Otepääl

10.-13. märtsil 2022 toimus Otepääl esmakordselt Balti riikides BMW IBU Laskesuusatamise maailmakarikaetapp. Nelja päeva jooksul võistles Eesti talvepealinnas kogu maailma laskesuusaparemik. Piletilevi oli suursündmuse edukal toimimisel abiks piletimüügipartnerina. Meil on ülimalt hea meel, et oma pidevalt arenevate tehnoloogiate ja 25-aastase kogemusega saime nii mastaapse ürituse korraldamisse väärika panuse anda. foto: Katariina Peetson Piletimüük Piletid pandi müüki aasta enne ürituse toimumist,

Loe edasi

Selgusid populaarseimad reklaamikanalid ürituste turundamiseks

Piletlevi viis meelelahutussektori turundajate seas küsitluse, et välja selgitada, milliseid reklaamikanaleid erinevate kultuurisündmuste turundamiseks kasutatakse. Küsitlusele vastas 62 ürituste korralduse ja turundamisega seotud inimest erinevatest kultuuri- ja meelelahutusvaldkondadest Eestis – teater, sport, muusika, film, muuseum. stand up, mood. Toome alljärgnevalt kokkuvõtte tulemustest ja tähelepanekutest.  Ainult digireklaamist ei piisa Küsitlusest selgus, et viimase viie aasta jooksul on 69% vastanutest suurendanud oluliselt

Loe edasi

Piletilevi statistika: kultuuri- ja meelelahutussektor on kaotanud 60% turust

Meie statistika näitab, et meelelahutusturg kannatab endiselt pandeemia mõju all: kui 2019. aastal müüdi Eestis 2 141 047 piletit kultuurisündmustele, siis 2021. aastal ulatusid müüginumbrid vaid 885 501 pääsmeni. See tähendab seda, et eelmise aasta kultuuri- ja meelelahutusürituste turu maht küündis Piletilevi andmetel vaid 42%-ni 2019. aasta mahust.  Rahvusvahelise ja kohaliku pandeemiaolukorraga seotud piirangute tõttu kannatas rahaliselt enim just muusikaürituste kategooria, mille maht oli

Loe edasi

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 084 414

veebikülastust märtsis

Käesoleva aasta nelja esimese kuuga külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 3 877 281 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 527 631 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 281 198.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.