Kas oled juba märganud meie uuenenud brändi ja marketplace’i? 18. juulil avalikustasime Piletilevi uue logo, brändivärskenduse veebikeskkonnas, korraldajale suunatud uue platvormi iseteeninduskeskkonnas, sotsiaalmeediakanalites ja uudiskirjades.
Nii piletiostjatele kui korraldajatele suunatud väljundite visuaalne ja sisuline uuendamine on loogiline samm 2021. aasta kevadel alanud uue Piletilevi piletimüügiplatvormi loomisel.

Kerge, avatud, innovatiivne, dünaamiline ja lihtne – meie uus ilme väljendab just neid väärtusi. Piletilevi bränd on saanud ka uue tunnuslause “Tee elust elamus”. Oleme koht, kus alati avastada värskeid sündmusi ning kogeda midagi uut ja head. Soovime, et igaühe elus oleks rohkem elamusi.
Uus bränding jõuab kõikjale. Esimesena saavad uue väljanägemise Piletilevi Grupi ettevõtete digitaalsed kandjad – koduleht, sotsiaalmeediakanalid, infokiri PiletiPost ja elektroonilised piletid. Sügiseks jõuavad üle Eesti ka kõikidesse müügipunktidesse juba uuenenud väljanägemisega füüsiline pilet ja Kinkepileti ümbris.

Partner korraldajale
Meie kogemus piletimüügis ja kogunenud analüütika võimaldavad teha olulisi prognoose, olla ürituse korraldajale oluline strateegiline partner ja statistiline sisend – millal ja mida oleks mõistlik ja soovituslik teha. Oleme korraldajatele platvorm ürituste kasvuks.
Välise brändikeele uuenemise kõrval täiustub pidevalt ka korraldajate poolt kasutatav keskkond – pidevalt lisanduvad intuitiivselt kasutatavad iseteenindusvõimalused. Nii lisaks juba praegu korraldaja teenistusse antud oma müügi, broneerimise ja piletitrüki funktsionaalsustele lisanduvad augustis kaasaegsed operatiivaruanded. Esimese hooga ürituste müüki kajastavatele erinevatele detailaruannetele lisanduvad veel käesoleva aasta teises pooles ürituse veebiliikluse analüüs ja Piletilevi reklaamikanalite efektiivsusanalüütika.
Uue platvormi loomisel innustab meid soov olla korraldajale parimaks partneriks oma ürituste müügi haldamisel, planeerimisel ja edu jälgimisel.
Teeme koos elust elamuse!