Turunda üritust Piletilevi keskkonnas
Turunda üritust Piletilevi keskkonnas
Tutvu Piletilevi poolt pakutavate võimalustega, et suurendada ürituse nähtavust.
Miks reklaam Piletilevis?
PLG on rahvusvaheline piletimüügi ettevõte, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus, Rumeenias, Tšehhis, Slovakkias ja Poolas. Meie turgudel elab ligikaudu 80 miljonit inimest, tänavu tähistas ettevõte oma 28. tegutsemisaastat. Väljastatud piletite maht on kasvanud üle 21 miljoni, koguväärtusega 600 miljonit eurot ning veebilehtede külastused ulatuvad 160 miljonini aastas. PLG suurim tugevus on professionaalne 350 liikmeline meeskond.
Bännerreklaam
Bänner kuvatakse avalehe ülaosas menüüriba all. Uue kasutusele võetud veebilahendusega kubatakse see ka sündmuste kategooriate vaadetes, mis tõstab bänneri näitamiste arvu kordades.
4 formaati on olemas:
- Päise karussellbänner esilehel
- Soovitatud rubriik
- Popup
- Scroller
Piletipost
Piletilevi iganädalane e-posti teel saadetav infokiri PiletiPost jagab infot Eestis ja lähikonnas toimuvate tippsündmuste kohta. PiletiPost saadetakse välja kolmapäeviti rohkem kui 166 000 e-posti aadressile. Infokiri saadetakse eraldi eesti ja vene keeles.
Digiekraanid
Reklaam ilmub üle Eesti 125 digiekraanil Piletilevi müügipunktides ja Circle K teenindusjaamades. Samadest kohtadest on võimalik ka kohe soetada pääsmeid Piletilevis müügis olevatele sündmustele, ehk see on väga hea ja otsene viis tuletada kultuurihuvilistele tulevasi üritusi meelde pakkudes samas kohe ka piletiostu võimalust.
Reklaam piletil
Tänapäeval müüakse olenevalt sündmuse tüübist kuni 90% piletitest PDF kujul. See teeb paberivaba pileti atraktiivseks reklaamiväljundiks. Sinu poolt korraldatava sündmuse piletile saab lisada ka sinu teiste tulevaste ürituste reklaami.
Piletiloos
Meid jälgib Facebookis üle 78 000 inimese eesti ja üle 35 000 inimese vene keeles. Piletiloosimiste postituste orgaaniline reach võib ulatuda kümnetesse tuhandetesse ja engagement tuhandetesse. See annab hea võimaluse turundada oma üritust väga suurele auditooriumile sotsiaalmeedias.
Facebook & Instagram
Kasutades bänneri- või videoreklaami sotsiaalmeedias saab kuluefektiivselt kasvatada sündmuse tuntust väljaspool Piletilevi veebikeskkonda ning seejärel suunata kultuurihuvilised sinu sündmusele pileteid ostma Piletilevi müügiplatvormilt. Piletilevi omab Eestis kõige rohkem infot sihtrühmade ja trendide kohta Meta kanalites.
Google Ads
Kui soovite oma üritusest rääkida võimalikult suurele ja sihitud publikule, on Google Ads platvorm teie jaoks ainuõige valik. Google Ads pakub võimalust püüda kinni kõige asjakohasemad kliendid, et saavutada maksimaalne tulemus piletimüügi eesmärgil.
TV & raadio ja välireklaami vahendamine
Lisaks reklaamipindadele Piletilevi enda kanalites pakume võimalust osta meie kaudu reklaami ka teles, raadios ja välimeedias. Kahekümne viie tegutsemisaasta jooksul on Piletilevisse koondunud arvestatav hulk teadmisi ja kogemusi, millised meediakanalid ja turundustegevused aitavad kõige efektiivsemalt reaalselt pileteid müüa.
TikTok
TikTok on viimaste aastate kiiremini kasvav sotsiaalmeedia platvorm, mis pakub põnevat ja interaktiivset sisu, mis toob kaasa globaalse muutuse interneti kasutamise harjumustes. Kuigi TikTok oli algselt eriti populaarne noorte seas, on see viimastel aastatel kiiresti kasvanud ka üle 25-aastaste seas ja jätkab iga kuu uute kasutajate ligimeelitamist. Piletilevi on turundanud TikTokis alates reklaamide tulekust saadik ning teame, mis on vajalik, et kõnetada publikut.