Piletlevi viis meelelahutussektori turundajate seas küsitluse, et välja selgitada, milliseid reklaamikanaleid erinevate kultuurisündmuste turundamiseks kasutatakse.
Küsitlusele vastas 62 ürituste korralduse ja turundamisega seotud inimest erinevatest kultuuri- ja meelelahutusvaldkondadest Eestis – teater, sport, muusika, film, muuseum. stand up, mood. Toome alljärgnevalt kokkuvõtte tulemustest ja tähelepanekutest.
Küsitlusest selgus, et viimase viie aasta jooksul on 69% vastanutest suurendanud oluliselt online reklaamidesse panustamist. Kuigi onlines reklaamimise osakaal on aastatega kasvanud, olid ülekaalukalt, tervelt 77% vastajatest veendunud, et ürituste turundamiseks ei piisa vaid digikanalitest (sotsiaalmeediast ja GoogleADs-ist). 16% vastanutest, sealhulgas osa esimesest grupist pidas ainult digireklaamiga edukas olemist võimalikuks vaid kindlat tüüpi ürituste puhul. Seejuures 13% vastanutest on veendunud, et ainult digireklaam on piletimüügi eduks piisav.
Reklaamikampaaniad mitmes kanalis
Ka Piletilevi jaanuari 2022 külastus- ja müügistatistika näitab, et vaid sotsiaalmeediale ja online reklaamile pandud ootus – ühe klikiga ostuni – suurtes piirides siiski paika ei pea. Kui keskmiselt konverteerub Piletilevi külastus 4,27% ostudeks, siis sotsiaalmeediast on see näitaja 2 korda väiksem (2,17%), ning uudisteportaalide puhul lausa 2,4 korda alla keskmise, ehk 1,76%.
Kui veel võrrelda mobiilist ja arvutist külastuste ja ostmiste statistikaandmeid jaanuarikuus, siis joonistub pilt, kus mobiilist nähakse reklaame, saadakse esmane info, piletiost sooritatakse aga eraldi ürituse piletimüügikeskkonda tulles. Seega oma üritusega tasub olla nähtav tuntud piletimüügiplatvormil, sest inimesed pöörduvad piletiostmise juurde tagasi alles pärast mitmekordset reklaami nägemist ja kuulmist.
Piletilevi.ee statistika (jaanuar 2022)
Külastusi kokku – 353 495
Sirvitud lehekülgi külastuse kohta – 5,25
Bounce rate – 34,75%
Kodulehel teostatud sündmuse otsinguid – 168 991
TOP 10 otsingusõna (jaanuar 2022)
- eesti laul
- terminaator
- eesti
- manowar
- tartu
- maneskin
- hiiglaste
- comedy
- rammstein
- ada
Piletimüügi TOP 10 (jaanuar 2022)
- Piletilevi Kinkepilet
- Priit Pius ja Kait Kall “Midagi ikka“
- Ott Sepp stand-up “Jokker”
- BMW IBU Laskesuusatamise MK-etapp
- ERSO hooaeg 2021/2022 üksikkontserdid
- “Meister ja Margarita”, Vene Teater
- “Meister ja Margarita”, Vene Teater
- MustonenFest 2022
- Comedy Estonia: Roger Andre “Pärandusepoiss”
- Terminaator 35