Sündmuse maandumisleht

Miks maandumisleht ehk landing page?

Maandumisleht on mugav sündmuspõhine ostukeskkond piletiostjatele. Erikujundusega leht kasutab sinu poolt korraldatava ürituse identiteeti, ehk kogu info on stiilselt ühel ostulehel. Maandumislehte on mugav kasutada ka kultuurihuvilistel, kes on harjunud meelelahutusvalikuid tegema piletilevi.ee kodulehel, sest otse maandumislehe kaudu käiv ostuprotsess jääb samaks. Kõik ostutehingute andmed jooksevad otse sinu ürituse müügiaruandesse. Maandumislehte kasutades säästad ürituspõhise kodulehe ja ostukeskkonna programmeerimiskuludelt. Maandumisleht on adaptiivne ja lihtsalt toimiv kõikides seadmetes. Maandumisleht annab võimaluse jälgida enda turunduse efektiivsust, kastades ka retargetingu võimalust.

Kujundus

Maandumisleht koosneb erinevatest blokkidest, mille kujundus (font, taust, värvid) on muudetav.

Päiseks on võimalik kasutada nii pilti kui ka videot, faili mõõdud on vastavad ekraanile sobivate mõõtudega, ehk 1920px (laius) x1080px (kõrgus). Päisesse on võimalik lisada nii "Osta pilet" nupp, sotsiaalmeedia nupud, taimer või toimumise aeg.

Sisutekstiks saame automaatselt sisestada sündmuse kirjelduse, aga teksti on võimalik ka ise luua. Parema emotsiooni edasi andmiseks soovitame lisada ürituse galerii ja olemasolul ka Youtube video.

Osta pilet blokk jõuab maandumislehele automaatselt piletilevi.ee kodulehelt. Klient saab mugavalt kohe ostu sooritada.

Sündmuse toimumiskoha blokk tuleb automaatselt vastavalt müügiprogrammis olevale toimumiskohale. Võimalik on vahetada kaardi kujundust ning lisada asukohta kirjeldav pilt mõõduga 1400px (lauis) x 800px (kõrgus).

Korraldaja blokk on ürituse juures kohustuslikuks osaks, lisaks on võimalik selle juurde lisada blokk, mis kuvab korraldaja teisi sündmusi. Selles blokis kasutab süsteem pilti, mis vastab ekraanidel kasutatava pildi küljesuhtele ehk mõõduks on 1920px (laius) x 1080px (kõrgus).

Maandumisleht koosneb erinevatest blokkidest, mille kujundus (font, taust, värvid) on muudetav.

Päiseks on võimalik kasutada nii pilti kui ka videot, faili mõõdud on vastavad ekraanile sobivate mõõtudega. Päisesse on võimalik lisada nii "Osta pilet" nupp, sotsiaalmeedia nupud, taimer või toimumise aeg.

Sisutekstiks saame automaatselt sisestada sündmuse kirjelduse, aga teksti on võimalik ka ise luua. Parema emotsiooni edasi andmiseks soovitame lisada ürituse galerii ja olemasolul ka Youtube video.

Osta pilet blokk jõuab maandumislehele automaatselt piletilevi.ee kodulehelt. Klient saab mugavalt kohe ostu sooritada.

Sündmuse toimumiskoha blokk tuleb automaatselt vastavalt müügiprogrammis olevale toimumiskohale. Võimalik on vahetada kaardi kujundust ning lisada asukohta kirjeldav pilt.

Korraldaja blokk on ürituse juures kohustuslikuks osaks, lisaks on võimalik selle juurde lisada blokk, mis kuvab korraldaja teisi sündmusi. Selles blokis kasutab süsteem pilti, mis vastab ekraanidel kasutatava pildi küljesuhtele.

Statistika

Lehe külastatavuse jälgimiseks ning reklaamide seadistamiseks on lehele võimalik lisada korraldajapoolne Analytics ID, Tag Manager ID ning ka Piletilevi süsteemi jaoks kasutatav shop provider ID.

Hind

üks keel

kaks keelt

kolm keelt

maandumisleht

150 €

250 €

350 €

Maandumislehe hind on 150 € ühes keeles, 250 € kahes keeles ja 350 € kolmes keeles.

Hindadele lisandub käibemaks.

Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda projektijuhi poole või kirjutada aadressil myyk@piletilevi.ee

Kõik reklaamivõimalused

Kõik reklaamivõimalused

Küsi nõu projektijuhilt

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Bohan

Projektijuht

Üldreeglid reklaamiteenustele

  • Reklaammaterjalidel on kohustus kuvada Piletilevi, kasutades logo või teksti, kui piletimüügiteenust osutavat ettevõtet.
  • Reklaammaterjalid tuleb edastada Piletilevile hiljemalt Projektijuhi poolt määratud tähtajaks. Kui ei ole öeldud teisiti, siis hiljemalt broneeritud perioodile eelnevaks neljapäevaks. Hilinemise korral jätab Piletilevi endale õiguse broneering tühistada ning nõuda kompensatsiooni kuni 50% broneeritud reklaami(teenuse) hinnast.
  • Piletilevi ei ole kohustatud osutama reklaamiteenust, kui reklaamid ei ole esitatud Piletilevi poolt aktsepteeritavas vormis ja sisus.
  • Reklaammaterjalid, mis ei vasta Eestis kehtivatele reklaami- või keeleseaduse nõuetele või kus on lisaks Piletilevile mainitud teisi piletimüügiteenust osutavaid ettevõtteid või isikuid, ei aktsepteerita.
  • Piletilevi jätab endale õiguse keelduda reklaampinnale broneeringu tegemisest.
  • Piletilevi jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi.

207

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada seitse asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

110 348

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 73 700 inimesele eesti ja üle 32 200 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
4 400 jälgija Instagramis.

1 332 784

veebikülastust märtsis

Käesoleval aastal külastati Piletilevi.ee marketplace'i kokku 5 014 155 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 685 158 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 655 572.

134 057

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 130 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.